Hlavní obsah
Lidé a společnost

Kdo je manžel Bereniky Kohoutové: Poznali se na Facebooku, na prvním rande se z nervozity opil

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Nextfoto / placená licence

Po boku manžela je Berenika Kohoutová šťastná a nedávno přivítali na svět už jejich druhou dceru. Kryštof Kubín se ale do showbyznysu nehrne, a stala se z něj tak trochu paní Columbová. A přitom by se mohla Berenika chlubit, jaký je to sympaťák.

Článek

Když poznala Berenika Kohoutová ze seriálu Jedna rodina svého druhého manžela Kryštofa Kubína, byla už rozvedená. Její první velkou láskou byl producent Pavel Čechák, bývalý manžel Tatiany Vilhelmové, dnes Dykové. A možná proto, že neúspěšný vztah za sebou už měla, hned na prvním rande se ho zeptala, zda s ní chce mít dítě. Zdá se, že to klaplo.

Foto: Profimedia / placená licence

Kryštof Kubín s Berenikou na jedné z mála fotografií, kde jsou společně k vidění

Našel ji na Facebooku

Jejich seznámení proběhlo na dnešní dobu „tradičně“. Kryštof našel Bereniku na Facebooku, a pak ji pozval do baru na skleničku. Těch si dal o dost víc, protože byl z Kohoutové nervózní.

„On mi napsal, já jsem mu žádost o přátelství potvrdila a takhle to začalo. Psali jsme si měsíc. Ale furt. Od rána do večera. Pořád. On píše texty pro jednu reklamku, takže psát umí. Ale hrozně se styděl se mnou jít na rande,“ prozradila Berenika jaké je povolání Kryštofa.

Opil se na první schůzce

„Bylo vidět, že je hodně nervózní, a tak si dodával na kuráž. A já místo toho, abych řekla, že to není možný, že jde se mnou na rande úplně ožralej, jsem řekla: Jé, to je skvělý, nechceš se mnou mít dítě?“ vzpomínala. Pokud byste chtěli vědět o začátcích jejich vztahu něco víc, pusťte si Bereničinu píseň Tři tečky. Tam totiž přiznala, že krásnému Kryštofovi podlehla takřka okamžitě.

"Tři tečky poslaný po sto pivech
V příjemným večeru někdy v dubnu
Spotlight a nádech, výdech
A že jsi věděl, že z tebe takhle zblbnu

Tři noci po barech ptáš se jestli
U mě můžeš dneska spát
Slušná holka by řekla, ať se klidíš
Jak se stalo, že si tě chci brát?

Máš mě tam, kde jsi včera začal
držíš mě za ruku, jako že jsem tvoje
no tak mě dokonči, když sis mě načal
už je to pro tebe, dávno bez boje

Vybral jsi bankomat dneska ráno
kupuješ mi všechno co vidím
ale já mám dávno vybráno, šlo to rychle až se stydím…

Prázdné sociální sítě

Jako copywriter se živí darem slova a do showbyznysu se nehrne, což je velmi evidentní. Kryštofa takřka nenajdete na sociálních sítích Bereniky, podcast točí s mámou nikoliv s manželem, a fotobanky rozhodně nejsou plné jejich společných fotek. Spíše naopak, a když už Berenika někam do společnosti vyráží, není to obvykle s Kryštofem po boku.

Dokonce, když nedávno koupili byt na rekonstrukci, oslavila to na Instagramu se svými kamarádkami, které požádala o podporu. Kubín na ukazování, holt, moc není. Větší prostory potřebují i kvůli dětem. Nedávno ke čtyřleté Lole přibyla malá Lojzička.

První manželství jí naučilo

Šťastného manželství si Berenika váží i proto, že to první skončilo neslavně. Tehdy se účastnila show Tvoje tvář má známý hlas, kterou vyhrála. Doma přitom řešila jedno z nejtěžších období svého života, ale nikdo to nepoznal.

Čecháka si brala s tím, že je to láska jejího života a budou spolu do konce života. To se jí nesplnilo. „Já v sobě měla takový vztek! Tak velký, že kdybych ho neměla, zhroutila bych se. Ten vztek mě držel nad vodou. Teď už je to v pohodě, ale hladké to u nás opravdu nebylo. Hodně mi pomohlo, že jsem v té době měla moc práce, když jsem natáčela Tvář,“ přiznala a dodala, že jí překvapilo, když se o 16 let starší muž se dvěma dětmi z předchozího manželství jen po roce a půl od svatby rozhodnul, že jí nechce. „No, člověk to nečeká. Může se to samozřejmě stát, ale představa, že starší chlapi vědí, co chtějí, se mi tím trošku rozmetala,“ dodala.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz