Hlavní obsah
Lidé a společnost

Čtyřletá dcera načapala manžela s milenkou. Jeho reakce byla drsná

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Bylo to pro ni hodně zlé

Dlouho se nemohla vzpamatovat z toho, co zažila. A hlavně celou dobu doufala, že si její čtyřletá holčička neodnese následky. Naštěstí se tak nestalo, přesto z jejího vyprávění mrazí.

Článek

Vrátily se z hor, rozjařené, plné energie a těšily se, že ještě stihnou rodinný výlet. Anežka (34) s malou Kristýnkou (4) totiž tentokrát vyrazily samotné, protože její manžel měl dle svých slov moc práce. „Říkal, ať si to užijeme, že až se vrátíme, tak někam vyrazíme společně. Těšily jsme se, proto jsme pobyt ukončily o den dřív,“ začíná své vyprávění Anežka.

Rozrazila dveře a viděla je

Jenže jak už to tak bývá, ne vždy jsou překvapení ku prospěchu věci. Když se totiž vrátily domů, Anežku zarazilo, že jsou u dveří dámské boty. „Říkala jsem malé, ať chvíli počká, ale ona se samozřejmě rozeběhla s tím, že na tátu vybafne. No, šok to byl, co si budeme povídat. A leknutí také, pro všechny.“

Kristýnka totiž slyšela zvuky z ložnice, možná si myslela, že se taťka teprve probouzí. Rozrazila dveře a zakřičel „překvapení“. Bylo. Zrovna se mazlil s nějakou paní. Chvíli byl klid, dcera pak začala brečet. V tu chvíli jsem čekala, že Petr začne panikařit, bude se chtít „schovat“, začnou omluvy, vytáčky. Ale nic z toho se nestalo.“

Následky to na ní nezanechalo

Místo toho začal její manžel na dceru křičet ve stylu, co si to dovoluje chodit do jeho ložnice, proč se vůbec vracela apod. „Samozřejmě jsem si to nenechala líbit, začala jsem na něj ječet také. Neuvědomila jsem si, že jen zhoršuji situaci a pro Kristýnku to bude o to horší. Došlo mi to až po pár minutách, vzala jsem ji a rychle jsme odešly.“

Do jejich bytu se už Anežka nikdy nevrátila. „Tu milenku bych mu snad časem odpustila. Ale to, jak se choval k naší dceři? Nikdy. Ona si to také pamatuje, ale naštěstí nemá žádná traumata. K tátovi chodí, ale nechce u něj spát s tím, že se nebude s žádnou paní dělit o postel. Nenutím ji, čas ukáže, jak to spolu budou mít.“

Anežka se s Petrem rozvedla nejrychleji, jak to šlo. Ani on nedělal problémy, nakonec se dohodli celkem rozumě. „Mám pocit, že se mu ulevilo a že konečně může žít po svém. Budiž mu to přáno,“ uzavírá Anežka.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz