Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Kamarád mi spí s manželkou. Řeším to po svém, nechci o ně přijít, říká Dan (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixaby

Doufá, že mu taktika vyjde

Nikdy neměl problémy s ženami. Spíš naopak, ležely mu u nohou a mohl si vybírat. Jenže jak už to tak bývá, v takových případech člověk prostě často „sáhne“ vedle. Dan by mohl vyprávět.

Článek

Vždycky patřil mezi oblíbence. Dá se říct, že kam vkročil, tam ho měli rádi. Učitelé, trenéři. A samozřejmě i ženy. „Nemyslím, že jsem nějaký hezounek. Ale asi ze mě vyzařovala nějaká pozitivní energie, proto jsem neměl problém zapadnout. A pokud jde o ženy, je pravda, že jsem nouzí nikdy netrpěl,“ usmíval se chlapík, který pracuje jako vývojář technologií.

Utekla mu do Maroka

Přitom se dlouho zdálo, že svého osobního kouzla příliš nevyužije, alespoň pokud jde o něžné pohlaví. Už na střední škole se totiž zamiloval až po uši a se svojí velkou láskou vydržel sedm let. Měli jsme se brát. Jenže pak se zabouchla do nějakého kluka z Afriky a odjela s ním někam do Maroka. Už jsem o ní neslyšel. Hodně to bolelo. Pak jsem se ale rozhodl, že si to zaslouží pomstu.“

Během několika málo let vystřídal tolik žen, že by to podle jeho slov stačilo na několik životů. „Nemazal jsem se s tím. Nechtěl jsem vztah, to rozhodně ne. Můj cíl bylo vyspat se s co nejvíce ženami. A tím se pomstít za to, co mi má ex udělala. Bavilo mě to docela dlouho.“ Jenže jak už to tak bývá, když to člověk nejméně čeká, zasáhne osud.

Varovali ho před ní

Dan totiž potkal krásnou Sáru. Měla všechno, po čem muži touží. Nádherná, inteligentní, uměla se otáčet v kuchyni. „A v posteli uměla velké věci,“ smál se Dan. Zamiloval se do ní, ona jeho city opětovala. Zdálo se, že to nemá chybu. Chodili spolu dva roky, pak se vzali. Svatba to byla opravdu veliká, vzpomínalo se na ni hodně dlouho.

Právě na svatbě ale Dan novomanželku logicky seznámil s řadou svých přátel. Mezi nimi byl i charismatický Matěj. Od první chvíle si se Sárou rozuměl. Dan to příliš neřešil, vůbec ho nenapadlo, že by kamarád byl schopen jakékoli podpásovky. „Řešit, že by spolu mohli něco mít? Ne, tak s tím jsem opravdu nijak nekalkuloval, myšlenky si mi tímto směrem vůbec neubíraly. I když mě někteří lidé popichovali, že rozvod bude za pár dní, protože už má Sára náhradníka. Bral jsem to jako srandu během oslav, nic víc.“

Rozvod určitě nechci

Dnes už ale ví, že si měl dávat větší pozor. Nedávno zjistil, že Sára a Matěj spolu opravdu mají poměr. „Kdybych je neviděl na vlastní oči, asi bych tomu stále nevěřil. Jenže to vím na sto procent. Většina lidí by to asi řešila rozvodem, já ale ne. Ani o jednoho nechci přijít, mám je rád. Pokud nezjistím, že jsou mezi nimi city, nechám je být. Ať si spolu spí, když jim to dělám dobře.“

Pro Dana to bylo těžké rozhodování, což sám přiznal. Nakonec ale zvítězila jeho láska k manželce a kamarádovi. „I když si říkám, co je to za kamaráda, když je tohoto schopen. Jenže on mi kdysi zachránil život. Vím, že by to udělal znovu. To je pro mě podstatné.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz