Hlavní obsah

Mám milence ve věku mého otce. Je stokrát lepší než manžel, říká Lenka (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Poměr si nemůže vynachválit

S manželem je Lenka spokojená. Paradoxně podle svých slov proto, že má kromě něj ještě milenecký poměr. S mužem, který je o dva roky starší než její táta. A tvrdí, že je to naprosto úžasné.

Článek

Kdyby jí někdo řekl, aby se rozvedla, tak by ho odkázala do patřičných mezí. Lenka totiž tvrdí, že svého manžela miluje, ale že by nedokázala být jen s ním. „Měl by být rád, že mám milence. Kdybych ho neměla, měl by se mnou doma peklo. A pak je docela možné, že už bychom byli rozvedeni,“ vysvětluje sympatická plavovláska. Uznává, že mnoha lidem může znít její teorie jako naprosté šílenství. Jí to ale vyhovuje a nechce nic měnit.

Uvažují o miminku

Její manžel samozřejmě nic netuší. „Kdyby měl podezření, tak se mnou není. Někomu se může zdát, že je to nějaký naivní ňouma, když ho podvádím. Tak to ale není. Řídí jednou společnost, nemá moc čas. Takže jsem si našla někoho, kdo nemusí řešit, jestli já nebo práce. A jsem v pohodě. Navíc manžel také, protože ho neprudím a dávám mu čas na práci,“ usmívá se Lenka.

S oficiálním partnerem bydlí, v poslední době dokonce uvažují o rodině. A Lenka se tomu nebrání. Pochvaluje si, že by si nemusela dávat pozor při intimnostech s milencem. „Oba jsou to skvělí chlapi. Takže je ve finále jedno, čí by to miminko opravdu bylo. Manžel by byl skvělý táta, takže si myslím, že je to jen otázka času. Pak sice svůj mimomanželský vztah na nějakou dobu omezím, ale věřím, že to pochopí.

O jejím milenci nikdo neví. Lenka si myslí, že by to nikdo nepochopil, dokonce ani její nejbližší kamarádky. Mají normální vztahy. Nudí se, ale jen mluví o tom, že by si někoho našly, nikdy by to doopravdy neudělaly. A už vůbec by si nenašly o pětatřicet let staršího chlapa,“ uvažuje Lenka.

Je to tak, jak jí to vyhovuje

Přiznává, že na začátku také řešila, jestli má smysl být s někým, kdo by mohl být její otec. Pak si ale řekla, že za zkoušku nic nedá. A dnes nelituje. „V intimnostech je stokrát lepší než můj manžel. Nespěchá, užívá si mě úplně celou. A to mi vyhovuje. Doma je všechno takové zrychlené. Je to všechno tím, že manžel dělá práci, jakou dělá. Vždyť mobil prakticky nedá z ruky, notebook má pořád zapnutý. Já si ale nestěžují. Zařídila jsem se tak, abych byla spokojená.“

Neumí si však představit, že by se někdy rozvedla. Resp. ne kvůli současném milenci. „Nikdy bych s ním nechtěla žít. Má spoustu chyb, které bych mu netolerovala. Ale když jsem tam jen kvůli tomu jednomu, tak mi to určitě nevadí. Navíc má manželku, takže by to bylo všechno dost složité. Nene, takže je to ideální,“ má naprosto jasno Lenka.

Jednoho dne možná s milencem skončí. Sama už ale ví, že si najde někoho jiného. Jestli v podobném věku, to zatím netuší. „Kdo ví, třeba zkusím nějakého zajíčka. Ale to je hudba hodně vzdálené budoucnosti.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz