Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel měl další rodinu, říká Petra (37). Popsala, na co všechno přišla

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Všechno prasklo úplnou náhodou

Roky žila v domnění, že má skvělé manželství a perfektní rodinu. Pro Petru byl šok, když se dozvěděla, že tomu tak ani zdaleka není. Partnerovo tajemství jí pak samozřejmě hodně zasáhlo.

Článek

Brali se tajně, pouze se svědky. Petra dnes vzpomíná, že už toto ji mělo varovat, že nemusí být všechno v pořádku. „Tenkrát jsem ale byla zamilovaná, měla jsem na očích růžové brýle. Ani zdaleka by mě nenapadlo, co za jeho přáním brát se bez přátel a vlastně i kompletní rodiny, může doopravdy stát.“

Byl často a dlouho na cestách

Dalším důvodem, proč dlouho nic netušila byla skutečnost, že její partner pracoval jako řidič kamionu. Nebo se tak alespoň prezentoval. „Věděla jsem tedy, že bývá často pryč a nepřikládala jsem váhu tomu, když byl na cestách třeba týden či déle. Prostě jsem si říkala, že to k jeho práci patří,“ vysvětluje Petra.

Po několika letech relativně pohodového manželství, ve kterém se jim narodila krásná dvojčátka, zasáhl osud. Petra potřebovala neplánovaně odjet a zjistila, že manžel nechal klíče o jejich bytu doma. „Hlídání jsem měla domluvené s mámou v jiném městě, Tomášovi jsem se ale nemohla dovolat. Potřebovala jsem rychle pryč kvůli své práci, takže jsem hledala kontakt na někoho od něj z práce.“

To se nakonec podařilo a Petra vytočila číslo na dispečink, alespoň to bylo u čísla uvedeno. „Dovolala jsem se opravdu na centrálu nějaké dopravní firmy. Tedy myslím. Každopádně mi řekli, že nikoho toho jména neznají a manžel prý u nich nikdy nepracoval. Ještě se mi vysmáli.“

Měl partnerku i syna

Petra začala pátrat, zrušila pracovní cestu a věnovala se zjištění, co před ní manžel tají Stále ještě ani v nejmenším netušila, co všechno se dozví. „Našla jsem v jeho věcech fotku ženy a dítěte, kloučkovi mohl být tak rok. V dalším šuplíku byly dopisy, výpisy z účtů apod. Vše tam prostě leželo, nesnažil se to ani zamknout, byl si jistý, že mu do věcí nikdy nepolezu.“

Jak hledala dál a dál, Petra se dozvěděla, že má její manžel další rodinu. Našla spoustu důkazů včetně dalších fotek atd. „S tou ženou žil už několik let stejně, jako se mnou. První dítě se jim narodilo nedávno, kluk jménem Patrik. A nemuselo to být vše, kdo ví, kolik takových žen měl či má po republice.“

Jednou jim řeknu pravdu

Jestli ještě v koutku duše věřila, že je všechno jinak a jde snad o nějaký nepovedený žert, tak ji naděje přešla, když se manžel vrátil domů. „Udeřila jsem na něj hned mezi dveřmi. Všechno za chvíli přiznal, a ještě ze mě dělal blbku. Prý si za všechno můžu sama a měl v plánu odejít už dávno. Sbalila a odešel s tím, že jde k té rodině, kde mu je dobře.“

Petra to vydýchávala dlouho. Také hledala odvahu, jak to řekne dětem. „Nakonec jsem si vymyslela příběh, který snad ani nechci prezentovat. Každopádně jednou jim pravdu řeknu, ale v té chvíli jsem nevěděla, jak na to.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz