Hlavní obsah

Manžel měl milenku, pomalu jsem ho ničila, říká Alena (29). Z detailů mrazí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nebrala si servítky

Jejich manželství bylo prakticky dokonalé. Ovšem jen do chvíle, než do cesty manžela paní Aleny vstoupila sympatická Denisa. Všechno se rázem změnilo a začaly se dít věci jako z nějakého filmu.

Článek

Kdyby nějaký režisér sháněl do své reklamy na štěstí ideální dvojici, musel by sáhnout po Alici a Petrovi. Jejich manželství bylo tři roky naprosto vzorové. Milovali se tak, jako na prvním setkání, byla mezi nimi chemie, stále si měli co říct. „Musím říct, že jsem si to moc užívala. Byla jsem opravdu šťastná a přiznávám, že jsem se tím nijak netajila. Dokonce i kamarádky mi záviděly. Ony měly sice fungující vztahy, ale každá občas nadávala. Já nikdy,“ usmívá se hořce sympatická brunetka.

Nezapíral dlouho

Jediné, co jí chybělo k naprosté dokonalosti, bylo miminko. A zrovna když o něm začali s manželem vážně uvažovat, přišel šok. Alice totiž začala mít podezření, že její manžel někoho má. Byly to takové nenápadné náznaky. Nepřišlo to najednou, měsíce se všechno spojovalo dohromady. Až jsem si byla docela jistá,“ vysvětluje. Dlouho si to ale nepřipouštěla. Nechápala, proč by si Petr hledal milenku, když vždycky tvrdil, že je s ní rád a za jinou by ji nevyměnil.

Pomalu se však začala připravovat na to, že manžela podrobí „výslechu“. Nechtělo se jí do toho, stále do oddalovala. Ale jednoho dne, kdy si byla v podstatě jistá, že z něj cítí vůni jiné ženy, začala jednat. „Zapíral, ale ne dlouho. Asi po čtvrt hodině mi přiznal, že má jiný vztah. Už půl roku. A já byla jako ve snu. Stále jsem totiž věřila, že si jen něco nalhávám a všechno bude mít logické vysvětlení.“ Dozvěděla se tedy pravdu, panikařit ale nezačala. To by nebyla ona. Naopak začala hledat, co s tím udělá.

Byla si téměř jistá, že už Petra nechce. „Zklamal mě. A nějaké řeči o odpuštění a novém začátku, to si mohl strčit za klobouk. Na druhou stranu jsem nehodlala jen tak vyklidit pole. Tím spíš, když se manžel rozhodl, že půjde za milenkou a bude s ní bydlet. Budiž, tak si jdi, řekla jsem mu. A tenkrát jsem se rozhodla, že je zničím.“

Dosáhla svého

Nepustila se do ničeho unáhleného. Vzala si týden volno, odletěla do Finska, kde si pročistila hlavu. A vrátila se plná elánu a také nápadů. „Přišlo mi zbytečné se hroutit. I když to samozřejmě bolelo. Místo toho jsem vymýšlela, co jim uškodí. Oběma, nejen jemu.“ Alice začala anonymními maily jejich nadřízeným. Nebylo nic jednoduššího, než odhalit jejich vztah, který byl na pracovišti „zakázaný“. Mohli zapírat, ale hodně lidí už o nich vědělo.

Pak na Petra poslala kontrolu ze sociálky i finančního úřadu. A začala si povídat s jeho přáteli. „Měli jsme jich hodně společných. A ti to řekli dál. Jelikož viděli, že nedělám scény a navíc jsem si dala záležet, abych vypadala vyrovnaně, brali to tak, že jsem v pohodě. Také jsem je přesvědčila, že k Petrovi necítím zášť. Když uvěřili, vyprávěla jsem jim celou řadu zajímavých věcí.“

Z toho, jak Alice postupovala, až mrazí. Dala si záležet, aby Petra zdiskreditovala jak v práci, tak v kruhu jeho přátel. Nutno říct, že během zhruba sedmi měsíců se jí to povedlo na výbornou. Dnes už její bývalý manžel se nakonec rozešel i se ženou, kvůli které to všechno začalo a odstěhoval se do jiného města.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz