Hlavní obsah

Manžel měl milenku, teď s ní žiju já, říká Eva (25). Popsala detaily vztahu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Našla štěstí tam, kde ho nečekala

Manželství vždycky brala jako nutné zlo. Eva této instituci nevěřila a budoucnost ukázala, že měla minimálně ve svém případě pravdu. Na druhou stranu našla lásku, ve kterou ani nedoufala.

Článek

Vyrůstala v malé moravské vesničce a jakmile měla možnost, „utekla“ do Prahy. Nikdy nechápala, jak mohou její vrstevníci zůstat na místě, kde se narodili. „Byla jsem tam jako ve vězení. Každý věděl o každém úplně všechno, pomalu nic se nesmělo, aby sousedé nepomlouvali. To ale nebyl život pro mě, já se chtěla rozletět do světa,“ usmívá se sympatická plavovláska.

Byli každý jiný, přesto zamilovaní

Plánovala, že česká metropole bude jen přestupní stanicí. Vždycky toužila procestovat svět a zakotvit buď na jihu Evropy, nebo v Americe, ideálně v USA. „Dodnes věřím tomu, že když je člověk cílevědomí a maká, může se v USA prosadit a dokázat velké věci. Ne, že by mu tam nikdo neházel klacky pod nohy. Ale ta mentalita je tam jiná, přeje lidem, kteří mají ambice. Ne jako zaprděné Česko, kde každý každému závidí i to, že byl na dovolené v Chorvatsku.“

Jenomže osud tomu chtěl jinak, její plány vzali za své ve chvíli, kdy potkala sympatického Michala. Zamilovala se do něj až po uši a bylo jí jasné, že pohled na svoji budoucnost musí přehodnotit. On byl mým opakem. Patriot, který nedal na Českou republiku dopustit. Ale žádný hlupáček s nápisem Ortel na tričku. Prostě věřil, že našinec je stejně dobrý, jako kdokoli jiný na světě. Musím uznat, že mě tím svým nadšením „nakazil“ a začala jsem s ním hodně jeho myšlenek sdílet.“

Jeho milenka, její štěstí

Jejich láska byla pevná a hluboká, takže se po necelých dvou letech randění a následně i společného života vzali. Jenže věci se pak začaly měnit. „Michal byl často pryč, nakonec se chytil lidí, které já nesnášela. Začali jsme se hádat a mě došlo, že je jen otázkou času, než půjdeme od sebe. Nicméně jsem netušila, že se už několik měsíců stýká s jinou ženou. Přišla jsem na to a rozhodla jsem se, že to nenechám jen tak,“ vzpomíná Eva.

Vždycky jednala přímo, takže si dotyčnou slečnu našla. „Musím uznat, že na mě působila moc mile. Dokonce nevěděla, že je její drahoušek ženatý. Jasně, možná si říkáte, že to na mě sehrála. Ale ne, to bych poznala. Takže jsme si začaly povídat a zjistily, že máme hodně společného. Byla mi stále víc a víc sympatická. Takže jsme se dohodly, že se ještě potkáme.“

Chce s ní zůstat

Ze schůzek nakonec vyplynulo, že by ani jedna neměla nic proti, kdyby své přátelství posunuly na jinou úroveň. „Regulérně jsme spolu začaly chodit. Michal z toho byl úplně na větvi. Jasně jsem mu ale řekla, ať si jde, kam se. Rozvedli jsme se a já si k sobě nastěhovala Petru. Nic krásnějšího jsem nikdy nezažila.“

Eva přiznává, že se mají moc rády. „Cestujeme po světě a já si s ní plním své sny. Jsme z „jednoho těsta“, naladěné na stejnou vlnu. S chlapem se mi nikdy nestalo, aby mi nosil snídani do postele, poslouchal mé zážitky z práce. Jsou to tyhle maličkosti, tyto detaily, které mě každý den přesvědčují o tom, že s ní chci zůstat až do konce života.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz