Hlavní obsah

Manžel měl románek se svou sekretářkou. Ošklivě mě ponížili, říká Olga (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nevěřila, že se jí něco takového stane

Jejich manželství mělo do ideálu hodně daleko. Přesto si vycházeli vstříc a vzájemně se respektovali. O to větší šok pro Olgu byl, když přišla na manželův poměr. A ještě horší bylo to, co následovalo.

Článek

Brali se před více než deset lety. Přitom spolu před veselkou chodili jen krátce. Po ani ne třech měsících se prostě rozhodli, že do toho „praští“. Olga dnes přiznává, že kdyby tušila, co bude následovat, tak by si to hodně rozmyslela. „Byla jsem naivní, zamilovaná a vlastně i hloupá. Myslela jsem si, že to mezi námi vydrží navždy. Jenže postupem času vyprchalo první okouzlení a z lásky se stala jen nudná rutina,“ hořce se usmívá sympatická brunetka.

Raději měl kamarády a večírky

Její manžel měl do dokonalého partnera daleko. Čas raději než doma trávil s kamarády a lákaly ho nekonečné večírky. Byl tak schopen trávit i několik dní a nocí mimo domov. „Nevadilo mi to do chvíle, kdy se nám narodila dcera. Krásná holčička, výsledek jednoho z našich pokusů o usmíření. Evidentně to nevyšlo, znamenalo to pouze to, že jsem byla téměř stoprocentně uvázána doma. A manžel to příliš neřešil. Dával mi peníze, to ano. Ale jinak nás v podstatě nepodporoval.

Olga přesto toužila po celé rodině, chtěla mít partnera u sebe a přála si, aby se podílel na starostech o dceru i na její výchově. „Chvíli se zdálo, že by to mohlo vyjít. Naše Viktorka byla totiž bezproblémové miminko. Měla jsem štěstí. V noci krásně spinkala, takže jsem mohla i trošku pracovat z domova. A vypadalo to, že manžel se do ní přeci jen nakonec zamiloval.“ Jenže její naděje měly brzy skončit.

Vůbec nic nepopírali

Když její manžel dostal ve firmě novou posilu v podobě mladé sekretářky, napřed to Olga nijak neřešila. Jenže se ukázalo, že měla být ostražitější. Partner najednou zůstával v práci déle, „vyrojila“ se víkendové výjezdy apod. „Začala jsem mít podezření, že je za tím ta blondýna. Vypadala dobře, to ano. Ale zase nějaká extra hvězda to nebyla. Nicméně stalo se to, že si s ní manžel začal románek.“

Olga v první fázi doufala, že je to jen krátkodobý úlet a všechno brzy přeje. Jenže se to nestalo, naopak s ní začínal trávit stále více času. „Musela jsem to řešit. Šla jsem za ním do práce. Dorazila jsem ve chvíli, kdy mu seděla na stole a něco si špitali. Sice se lekli, když jsem bez zaklepání vstoupila. Ale to bylo vše. Ona pak nasadila vítězný úsměv, který mě dodnes straší.“

Noční můra Olgy tím neskončila. „Manžel mi řekl, že jsem si nemohla myslet, že se mnou zůstane. A ta nádhera se začala smát. Pak šla k němu a dala mu pusu, on ji poplácal po zadku. To vše přímo před mýma očima. Nechápala jsem, kde se v něm takový hnus vzal. Utekla jsem. A za dva měsíce jsme byli rozvedeni. Dnes vím, že jsem od něj měla odejít mnohem dřív, mohla jsem si hodně ponížení ušetřit.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz