Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel milenku, dali mi nabídku. Váhala jsem jen chvíli, říká Inna

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

S něčím takovým asi nepočítala

Ideální manželství neexistuje, to bylo motto sympatické brunetky Inny. Do svatby tak nešla s přehnanými představami. S muži měla své zkušenosti, přesto ji chování manžela dost zaskočilo.

Článek

Nikdy si nemyslela, že najde chlapa, který jí bude věrný. Takže když si její manžel našel první milenku, nijak to neřešila. „Věděla jsem, že k ní neodejde, protože se doma měl až příliš dobře. A jestli si chtěl užívat někde jinde? Budiž, to přeci byla jeho věc. Nakonec, ani já jsem nebyla svatá,“ vzpomíná Inna.

Možná proto jim manželství paradoxně docela slušně fungovalo. „Nemluvili jsme si do soukromých věcí. Měli jsme jen dohodu, že ani jeden nebudeme z toho druhého dělat hlupáka. Tedy nebudeme své románky šířit na veřejnosti, zkrátka vše mělo zůstat utajeno.“

Rozhodla se, že si ho udrží

Jednou ale pravidla selhala. Dost možná ke své milence začal Honza cítit víc, než jen chtíč a touhu. „Viděla jsem na něm, že se dost změnil. Sprcha dvakrát denně, drahé parfémy, přitroublý úsměv na tváři. Zkrátka splňoval všechny atributy zamilovaného chlapa. A jedno bylo jisté - ke mě takovou touhou rozhodně nezahořel.

Pro Innu to bylo znamení, že musí začít jedna. Za žádnou cenu totiž nechtěla, aby se manželství rozpadlo. „Šlo o nějaké peníze z dědictví po rodičích. Ale o tom mluvit nechci, to je zase jiný příběh.“

Sociální pracovnice se tedy rozhodla, že udělá všechno proto, aby si partnera udržela. „Zaplatila jsem dovolenou s tím, že ho přesvědčím, že jsem lepší než jiná žena. Musím říct, že tolik „divočiny“ jsem neměla od puberty. V podstatě jsme nevylezli z pokoje a když už, tak se najíst a doplnit tekutiny.“

Všechno bylo jinak

Brzy po návratu se ale Inna přesvědčila o tom, že její úsilí bylo marné. „Všechno se vrátilo do zajetých kolejí. Mě v podstatě ignoroval a chodil za tou svojí nádherou. Zkoušela jsem, co se dalo, ale k ničemu mi to nebylo. Pomalu jsem se začala smiřovat s tím, že odejde a začne nový život. Rozvod jsem mu sice chtěla osladit, ale moc nadějí jsem si nedělala.“

Opět se ale jednou potvrdilo, že se nikdy nemá říkat nikdy. Honza se najednou ke své manželce začal chovat jako v době, kdy spolu začínali chodit. Byl samá galantnost, nosil jí dárky, skládal poklony. „Říkala jsem si, co za tím je, nebylo to jen tak. A také, že ne! Jednou přišel domů s tím, že s tou jeho dohodli, že to takto dál nejde. Čekala jsem, že začne o rozvodu, ale spletla jsem se.“

Honza jí totiž nabídl, že s ní zůstane ve svazku manželském, pokud za to odnosí dítě, které chce mít s milenkou. Musím říct, že mě dostal. Čekala jsem hodně, ale tohle ne. Na druhou stranu jsem neměla důvod tto odmítnout. I když to někomu může připadat šílené, tak jsem do toho po chvíli váhaní šla. A víte co? Vůbec toho nelituji!“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz