Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel milenku, já s nimi zůstala. Dal mi super nabídku, říká Eva

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nikdy nečekala, že se bude mít tak dobře

Vždy toužila po princi, který pro ni přijede na bílém koni. Eva se sice nedočkala, ale jak sama říká, dnes si žije dobře. Přitom ve svazku, který si nedokázala představit ani v nejdivočejších snech.

Článek

Manžela si brala po sedmi letech známosti. Mnozí z jejich přátel už ani nevěřili, že k tomu někdy dojde, brali je spíš jako pár, který je spolu z jakési setrvačnosti. „Ono to tak vlastně i bylo. Milovali jsme se prvních pár let, pak to přešlo ve skvělé partnerství, ale tak trochu obchodní. Měli jsme spolu totiž firmu, kterou jsme vybudovali,“ vzpomíná dnes paní Eva.

Svatba jako obchodní partnerství

Svatba tak s trochou nadsázky byla potvrzením obchodní transakce, „razítko“ na to, že se v byznysu vzájemně nepodrazí. „Možná se vám to zná divné, ale my jsme si veselku hodně užili. Byl to mejdan, který trval několik dní a spousta lidí si části vůbec nepamatuje,“ směje se půvabná brunetka.

Dalo by se říct, že pak si šel každý po svém, včetně novomanželů. Společné bydlení samozřejmě ano, ale to bylo asi vše. Tedy kromě firmy, kde ale vždycky vystupovali jako pracovní parťáci, ne jako pár. „V tomto ohledu se nic nezměnilo. Vlastně, když nad tím tak přemýšlím, tak se nic nezměnilo vůbec. Dál jsme jeli v zajetých kolejích s tím rozdílem, že jsme byli manželé.“

Pozval ji na večeři s milenkou

Evu tak ani příliš nepřekvapilo, když se dozvěděla, že má manžel jinou ženu. „Zrovna jsme řešili nějaké potíže ve firmě, takže to bylo to poslední, s čím jsem si chtěla lámat hlavu. Někoho měl, jasně. A co? Nevadilo mi to před lety, rozhodně jsem si z toho nedělala vrásky teď. Stejně bych s tím nic nenadělala, akorát bychom se zbytečně pohádali.“

Dnes Eva tvrdí, že překvapení přišlo až ve chvíli, kdy její partner přišel s tím, že jí novou známost představí. „Neviděla jsem důvod, proč bych ji měla znát. Ale on tvrdil, že určitě budu spokojená s tím, co vymyslel.“ A tak se Eva rozhodla, že na smluvenou večeři přeci jen půjde a vyslechne si, co pro ni má. Nutno říct, že také byla hodně zvědavá.

Večeře probíhala v pohodě, Eva dokonce zjistila, že má s pohlednou blondýnkou spoustu společného. „Vyloženě jsme si sedly. Věděla jsem, že bychom mohly být kamarádky a osud mě možná vyslyšel.“

Klape nám to výborně

Manžel se totiž konečně dostal k tomu, že jí představil plány. „Chtěl, abychom žili všichni dohromady s tím, že pořídíme dům, kde bude mít každý soukromí, když ho bude potřebovat. Místnost, která bude pro ostatní tabu, kam nebude smět nikdo jiný než právoplatný uživatel. Bavili jsme se o tom asi další dvě hodiny a mě se ten plán i přes jeho zjevnou šílenost prostě hodně líbil.“

Stalo se tedy to, co by asi mnoho lidí neakceptovalo, Eva začala žít s manželem i jeho milenkou. Klape to skvěle. Pokud jde o intimnosti, tak jak kdy. Někdy ve třech, někdy jen ve dvou. A ano, na všechny způsoby. Říkal jsem přeci, že se mě líbila na první pohled.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz