Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manžel si našel milenku. Oba přišli za mnou a dali mi na vybranou, říká Eva

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Zbyly jí jen oči pro pláč

Kdyby jí někdo řekl, že bude řešit nevěru manžela, asi by uvěřila. Jenže styl, jakým se to dozvěděla, byl pro Evu hodně ponižující. I proto se rozhodla, že partnerovi a jeho „objevu“ nedá nic zadarmo.

Článek

Vdávat se nechtěla, ale svým způsobem musela. Ne, že by byla Eva těhotná, od rodičů ale dostala „nůž na krk“ - pokud nebude veselka, nebude dědit. „Bylo to docela kruté. Uvažovala jsem, že se na všechny jejich peníze vykašlu. Ale pak jsem se rozhodla, že by to bylo příliš silné gesto. Takže jsem se se svým tehdejším přítelem dohodla, že do toho praštíme,“ vzpomíná půvabná brunetka.

Vodil si jednu ženu za druhou

Její partner nikdy neměl moc peněz. Takže když se dozvěděl, o co jde, neváhal ani vteřinu. „Byla to taková naše obchodní transakce. Jen jsme se dohodli, že ať se do budoucna stane cokoli, nebudeme ze sebe na veřejnosti dělat hlupáky. Tedy třeba, když si najde milenku, tak se s ní bude scházet tajně.“ Všechno nejprve šlapalo na jedničku přesně tak, jak se dohodli.

Zhruba po roce si ale Daniel našel ženu, která nebyla jen krátkodobý románek. „Bylo to asi dost vážné. Pohrozila jsem mu ale, že o všechno přijde, když v tom bude pokračovat. Tak ji nechal. S odstupem času vím, že jsem to měla řešit jinak, právě tam se věci začaly zadrhávat.“ Její manžel se totiž podle všeho rozhodl, že se jí za to pomstí.

Schválně si domů začal vodit ženy, v podstatě každý týden jinou. „Myslel si, že si z toho asi sednu na zadek. To se ale spletl. Vadilo mi to jen proto, že byl doma neustále hluk, hihňání apod. Takže bylo potřeba zajistit, aby si s nimi chodil někam jinam. Možná čekal, že mu koupím byt nebo tak něco,“ kroutí hlavou Eva.

Nabídka, která se neodmítá

Nakonec si s Danielem promluvili a došli ke kompromisu. Jednou týdně milenka, jinak s nimi půjde vždy jinam. „Zase to nějakou dobu fungovalo. Ale po čase jsem si všimla, že je jiný. Měla jsem podezření, že se opět zamiloval, což se mi zanedlouho mělo potvrdit. Tentokrát se ale věci vyvrbily úplně jinak než v prvním případě. A byla jsem celkem v šoku.“

Eva měla pravdu, Daniel si našel celkem pohlednou brunetku. Sice byla o něco vyšší než on, ale to byla asi její jediná „vada na kráse“. Navíc spolu vypadali moc šťastni. Jednoho dne ji Daniel přivedl domů. „Ne na mejdan, ale na večeři. Regulérně mi představil svoji milenku, což mi vyrazilo dech. A zeptali se mě naprosto otevřeně, jestli bych nechtěla bydlet ve třech. Napřed jsem nevěděla, co jim na to říct. Ale čím víc jsem o tom přemýšlela, tím víc mi to připadalo jako docela dobrý nápad.“

Začali tedy bydlet společně a podle Evy se nic lepšího snad ani nemohlo stát. „Ona je skvělá. Umí vařit, nemá problém s úklidem. A co si budeme povídat, i intimnosti jsou najednou příjemnější než kdy předtím. Takže za mě naprostá paráda.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz