Hlavní obsah

Manžel si začal s mojí kamarádkou. Byla to moje chyba, říká Tamara (27)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Zůstaly jí jen oči pro pláč

Vždycky toužila po velké rodině, přála si alespoň dvě, tři děti. Tamara ale dlouho nemohla najít toho pravého. Když si myslela, že se to konečně povedlo, přišlo obrovské zklamání.

Článek

Doma ji vždycky vedli k tomu, aby se pokud možno nezapojovala do konfliktů či hádek. Tamara si to ale bohužel přenesla i do vztahů. Mužům se vždy snažila přizpůsobit, dělala vše, co jim na očích viděla. Nechtěla jsem spory. Myslela jsem si, že je to tak správné, že jako žena mám ustoupit. Až když jsem si párkrát narazila nos mi došlo, že je to hloupost. Pak jsem potkala Luďka, chovala jsem se jinak. A najednou nám to začalo fungovat,“ vzpomínala sympatická brunetka.

Začalo to na jejich svatbě

Zamilovali se do sebe a Tamara tvrdí, že jim hodně přátel lásku závidělo. Působili totiž naprosto dokonale. Doplňovali se, jeden druhého podporovali. „Jediný problém byl v tom, že jsme se rozcházeli na to, kolik mít dětí. Já chtěla tři, Luděk maximálně jedno. Věřila jsem, že se dostaneme na kompromis dvou, to by mi udělalo radost.“ Každopádně se po necelém roce randění vzali. Měli jen malou svatbu - rodina a několik nejbližších známých.

Jak se ale později ukázalo, i to stačilo k tomu, aby jejich nádherný vztah skončil. Tamary manžel si totiž už na veselce velmi dobře rozuměl s družičkou své manželky. „Nepřikládala jsem tomu váhu. Bylo tam fakt jen pár lidí, takže mi přišlo logické, že se spolu baví. Naopak mi to vlastně přišlo skvělé. Klárka byla má nejlepší kamarádka a měla jsem radost, že našli stejnou notu.“

Až mnohem později si uvědomila, jakou chybu udělala. Věřila tomu, že se mezi jejím manželem a kamarádkou nemůže nic stát. Spletla se. „Začal si s ní asi půl roku po naší svatbě. A celou tu dobu si psali. Nevím, kdo koho ukecával, aby se sešli. Je mi to už vlastně jedno.“

Stále to moc bolí

Mnohokrát si vyčítala, že nezasáhla, že nechala manžela, aby se s Klárou tak dobře bavil. Na druhou si nakonec uvědomila, že by k sobě asi stejně našli cestu. „A kdyby to nebyla ona, tak nějaká jiná. Měl to v sobě, nechtěl mi být věrný od samého začátku. Asi bych pochopila, kdyby měl románek po patnácti, dvaceti letech manželství. Ale pár měsíců? To mi hlava nebere. Neměl si mě vůbec brát.“

Dnes už je Klára nějakou dobu rozvedená, přesto ji to ještě hodně bolí. Přišla o muže, které milovala a zároveň o ženu, které věřila. „Když vás zradí dva takhle blízcí lidé, tak je to hodně nepříjemné. Říkáte si, jestli vůbec ještě můžete někomu v životě věřit. Snad ano, nevím. Spíš doufám, že všichni nejsou takoví. Pravdou ale je, že než si s nějakým mužem zase vyjdu a hlavně než mu uvěřím, bude to trvat. Přesto doufám v lásku, nechci zůstat sama, to je jasné. Ostatně, to asi nikdo,“ uzavřela Tamara, která s exmanželem od rozvodu nepromluvila ani slovo.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz