Hlavní obsah

Manžel spí s mojí sestrou. Společné dovolené jsou šílené, říká Iveta (27)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash

Někdy je dovolená spíš peklo

Totožnost paní Ivety známe, na její přání jsme souhlasili s tím, že ji nezveřejníme a využijeme ilustrační fotografii. Sympatická brunetka se přesto chtěla svěřit s tím, jaké trápení prožívá.

Článek

Sestra paní Ivety je o dva roky starší. A nutno říct, že jejich vztah neměl nikdy vážnější problémy. „Jasně, někdy jsme se chytly jako děti, později v pubertě. Ale nebylo to nic, co by nás rozdělilo. Maximálně jsme spolu pár týdnů nemluvily,“ usmívala se hořce žena, se kterou rodina vždycky byla na prvním místě. Když jsme s ní však mluvili Rašínově nábřeží v Praze, přiznávala, že hodně věcí přehodnotila. Nikdo se jí nemůže příliš divit.

Na muže měly obě mladé ženy odlišný vkus. Nestalo se tedy, že by o stejného kluka bojovaly. „Ona letěla spíš na frajírky, sportovce. Já jsem si přála klid vedle někoho, kdo má všeobecný přehled, rád cestuje. Vzhled jsem až tak neřešila. Ale když už, tak jsem si přála hnědovlasého partnera. Klára ujížděla na blonďácích,“ popsala Iveta.

Pořád ho miluje

Nikdy ji tedy nenapadlo, že by se měla se sestrou dělit o někoho, s kým začne randit. Natož o manžela! Jenže osud si někdy umí nepěkně zažertovat. Pro Ivetu byl přitom Karel láskou jejího života. Poznali se během studií na vysoké škole, on chodil o dva ročníky výše. „Nijak nevyčníval z davu. Ale já si mnohokrát všimla, jak ty jeho očí těkají sem a tam, jak všechno sleduje. A jak se lehce usmívá, když s něčím souhlasí.“ Jako žena si uměla zařídit, aby se „náhodou“ potkali a dali se do řeči.

Pro Karla byla také „jiná“, brzy viděl v ní někoho, s kým by si uměl představit společnou budoucnost. Začali spolu chodit, později žít. Zdálo se, že je všechno zalité sluncem. „Myslím, že jsme se opravdu milovali. Nikdy předtím jsem to tak intenzivně nezažila, bylo to krásné. Vlastně stále je, nevím, proč o tom mluvím v minulém čase. I když je pravda, že dnes je hodně věcí jinak.“

Partneři se vzali před třemi lety. Veselka to nebyla velká, pozvali jen rodinu a nejbližší přátele. „Užili jsme si to skvěle. Menším problémem byla jen má sestra, která dorazila sama a nedělalo jí to moc dobře. Snažila se sbalit, koho jen šlo. Ale nepochodila, tak ještě večer odjela. Ale nehodlala jsem si nechat svůj den pokazit.“

Dělá, že o ničem neví

Velmi brzy se však ukázalo, že sestra Ivety není zrovna přející. Jakoby žárlila na její štěstí. „Nejprve jsem myslela, že se mi to zdá, že mám halucinace. Ale ona opravdu dělala „oči“ na mého manžela. Normálně se o něj snažila kdykoli, kdy jsme se sešli. za dva měsíce jsem zjistila, že spolu mají poměr. Nechal si na stole telefon, psala mu whatsapp a zpráva se ukázala na displeji. Stálo tam, že je v posteli nejlepší milenec, jakého kdy měla a že si to brzy zopakují.“

Iveta nevěděla, co má dělat. Mohla udělat scénu, mohla se rozvést. Ona se ale rozhodla, že se bude chovat stejně, aby nikdo nic nepoznal. Takto je to už víc než rok. Všechno dusí v sobě. Vím, že se s ní tahá. Vím to, když jsme na obědě u našich. Vím to, když jsme byli na společných dovolených, které jsou pro mě totální peklo. Oni se totiž po nocích scházejí a mají pocit, že o ničem nevím. Opravdu nevím, jak dál. Rozvod nechci, Karla miluji,“ doplnila Iveta.

Ve chvíli, kdy jsme se loučili, přišla jí zpráva od manžela. Psal jí, jestli nezajdou na večeři. Iveta se usmála a odepsala, že se moc těší.

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz