Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželka měla poměr v práci. S reakcí jsem to pak přehnal, říká Leoš (47)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Dnes by věci řešil jinak

Jejich manželství nepatřilo ke vzorovým. Přesto byli vlastně spokojeni. Leoš hodně pracoval, manželka byla v domácnosti. Do práce nastoupila až v době, kdyby byly děti větší. A začaly se dít věci.

Článek

Seznámili se na diskotéce. On ji chtěl do postele, ona se chtěla pomstít „všem chlapům na světě“ za to, že ji její expartner opustil kvůli jiné ženě. Takže se spolu hned první večer vyspali. Pak se několik týdnů neviděli, až se náhodou potkali na oslavě společného kamaráda.Netušili jsme, že tam ten druhý bude. Chvíli to bylo rozpačité, ale pak jsme se začali normálně bavit. A zjistili jsme, že si fakt dobře rozumíme,“ vzpomínal Leoš.

Všechno šlo tak nějak „samo“

Začali se vídat víc, sem tam zašli na večeři, někdy na squash. Žádná velká láska se ale stále nekonala. „Byli jsme kamarádi s výhodami. Oběma nám to v tu dobu vyhovovalo. Zase jsme se pak na nějakou dobu oddělili, já studoval v Londýně. Faktem ale je, že jsme si celou dobu psali. A když jsem létal za rodiči nebo různé akce, vídali jsme se. Takže jsme spolu kontakt už nikdy neztratili.“

Když jejich příběh posuneme o pár let dopředu, tak spolu nakonec začali opravdu randit, bydlet, a nakonec se vzali. Brali to tak nějak samozřejmě jakoby automaticky. „Věděli jsme o sobě všechno, nepotřebovali jsme žádné tanečky, nic jsme na sebe nehráli. A to bylo super. Mohli jsme žít bez nějakých tajemství, prostě na pohodu.“ Vycházelo to docela dlouho.

Postupně se jim narodily dvě krásné děti. Kluk a dívka, oba zdraví a plni života. „Petra s nimi byla několik let doma. Dohodli jsme se tak. Já vydělával, ona se starala o potomky. Nebyla nijak proti, nikdy netoužila po kariéře. Takže jsme si i v tomto ohledu dokonale vyšli vstříc.“ I někteří jejich přátelé museli uznat, že je partneři překvapili tím, jak drželi spolu a jak harmonicky fungovali jako rodina.

Scéna přímo před dětmi

Zlom přišel ve chvíli, kdy se manželé rozhodli, že je čas, aby si Petra našla práci. Neměla s tím problém, ve svém oboru byla vždy dobrá a nic nezapomněla. „Hned po ni jedna firma skočila. Navíc jim nevadilo, že chce nejprve nastoupit jen na půl úvazku. Všechno vypadalo dokonale. Ovšem jen do chvíle, než začala chodit z práce později, a nakonec přišla s tím, že chce na plný úvazek.“

Leoš už nějakou dobu tušil, že je v tom nějaký jiný muž. Nakonec se mu to potvrdilo a byl si jist, že jeho žena prožívá románek. „Udělal jsem pak ale hroznou blbost. Neudržel jsem a scénu jsem udělal přímo před dětmi. Lituji toho, vlastně jsem toho litoval hned. Ale už nebylo návratu. Petra se sbalila a odešla. Ne k tomu chlapovi. Později jsem se dozvěděl, že to byl jen úlet a už mezi nimi nic nebylo. Dnes žijeme stále odděleně. Snažím se, aby se vrátila. Ale zatím marně. Rozvod ale neproběhl, takže mám naději.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz