Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Manželka mi roky lhala. Na to, co jsem jí udělal, ale hrdý nejsem, říká Patrik

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nevěřil, že je něco takového možné

Bylo to docela pohodové manželství. Pro Patrika ale skončilo způsobem, který si do té doby nedokázal představit ani v nejhorším snu. Rozhodl se však, že věci nenechá jen tak. Dnes trochu lituje.

Článek

Kdyby se udělovaly ceny za herecký výkon v manželství, podle Patrika by měla jeho bývalá manželka spoustu zlatých medailí. Několik let s ním dokázala hrát hry, za které by se nestyděli ani v Hollywoodu. „Opravdu bych nikdy nevěřil, že je něco takového možné jinde, než ve filmu. Navíc že se to stane mě,“ kroutí ještě po letech nechápavě hlavou.

K dobru Patrika je třeba přičíst to, že nikdo netušil, co je Petra zač. Lépe řečeno, co dokázala skrývat. „Myslel jsem, že ji znám. Že je to normální holka, občas sice docela potrhlá, ale to mi vyhovovalo. Až příliš pozdě jsem zjistil, že za potrhlostí byla vlastně snaha hodně věcí skrývat.“

Začal hrát svoji vlastní hru

Pravdu sympatický chlapík odhalil víceméně náhodou. „Hledal jsem nějaké papíry, které údajně ztratila. Já si ale byl jistý, že někde jsou. No, a podíval jsem se i do jejích věcí. Nebylo v tom nic špatného, prostě jsem prověřoval všechna možná místa. A nestačil jsem se divit, co jsem objevil,“ Podle jeho slov totiž jeho drahá polovička žila druhý život.

Nebylo to přitom tak, že by tvrdila, že chodí na tenis a místo toho někde hrála na klavír. V jejím případě bylo manželství s Patrikem jedna velká lež. „Měla další partnery v několika městech. Dokonce i mimo Českou republiku. Dá se říct, že v tomto ohledu byla Evropankou se vším všudy. Napřed jsem nechápal. Ale naneštěstí pro ni měla vše pečlivě zdokumentované a popsané.“

Patrik ale nikdy nebyl žádné ořezávátko. Když pominul prvotní šok, začal racionálně uvažovat. „Věděl jsem, že je to konec manželství. Otázka byla pouze to, jestli to nechám být a „jen“ se rozvedeme. Rozhodl jsem se, že se pomstím za roky, kdy mě tahala za nos. A tak jsem začal hrát svoji hru.“

Skoro rok ji o vše pomalu připravoval

Vzhledem k tomu, že našel adresy i jména jejích dalších partnerů, mohl se do své pomsty opřít. „Trvalo to téměř rok. Ale povedlo se mi různými intrikami, dopisy, maily apod. docílit toho, že ji téměř všichni ti chlapi nechali. Přitom ona to měla jako byznys, každý jí něco dával, kupoval atd. Teď o to přicházela.“ Vzhledem k tomu, že Petra nikdy nepracovala (ačkoli to tvrdila), z ničeho nic přicházela o zdroje svých příjmů.

A aby toho nebylo málo, Patrik nakonec všechny papíry a důkazy ukázal i jejím rodičům. Jen tak mimochodem, i ty musel vypátrat, exmanželka mu totiž tvrdila, že zemřeli při autonehodě. Musím říct, že to měla vymyšlené docela dobře. Nejsem úplně pyšný na to, že jsem jí v podstatě zničil život. Na druhou stranu si to zasloužila. Ať už dnes dělá cokoli, do mého života rozhodně nepatří. Lituji jen toho, že jsem si nějakých náznaků nevšiml dřív.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz