Hlavní obsah
Rodina a děti

Manželka otěhotněla s mým tátou. Přišel jsem na to náhodou, říká Adam (34)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nakonec „syna“ přijal

Obrovská zrada, se kterou se dlouho nedokázal smířit. Pro Adama byl šok, když zjistil pravdu o svém synovi. Přitom se ji neměl nikdy dozvědět. Alespoň takový byl „ďábelský“ plán jeho manželky.

Článek

Manželství považoval od začátku za chybu. S Danou se brali v době, kdy na to ani jeden z nich nebyl připraven. Nechal se „přemluvit“ od svého okolí, hlavně od jejích rodičů, kteří na ni tlačili už dlouho. „Motivovali nás novým autem, vlastním domem atd. A já si říkal, že už se chci stejně usadit a tahle holka je skvělá partie. Takže jsem do toho nakonec šel a zpočátku to vypadalo, že všechno bude v pohodě,“ vzpomínal Adam.

Nabídl se, že bude na mateřské

Velmi brzy se však věci začaly dít jinak, než si plánoval. V první řadě jeho manželka odmítala děti, což ale pro něj byla jedna z podmínek, které si dal, než si řekli slavnostní „ano“. Po úplné rodině toužil už dlouho. „Nabídl jsem, že klidně budu na mateřské dovolené já. Neměl jsem s tím problém. Jenže Dana argumentovala, že nebude mít už nikdy tak hezkou postavu atd. Přiznávám, že vypadala opravdu nádherně, ale to přeci není důvod, proč rezignovat na vlastní potomky.“

Jeho partnerka však byla neústupná. Raději chodila po večírcích s přáteli a podle Adama mu určitě byla nevěrná. To ale až tolik neřešil. „Řekli jsme si, že budeme žít každý po svém. Že to nebudeme přehánět a dělat ze sebe blbce na veřejnosti, ale jinak nebudeme tomu druhému v ničem bránit. Zkrátka jsme měli manželství spíš jako obchodní dohodu než cokoli jiného.“

Stačilo jedno jediné vyšetření

O to větší bylo Adamovo překvapení, když mu Dana oznámila, že je těhotná. Přísahala, že to nemá s žádným jiným chlapem, prý se už dlouho s nikým nestýkala. „Věřil jsem jí to, protože poslední měsíce opravdu byla spíš doma. Jakoby se změnila a stávala se z ní žena pro rodinu. Chtěla jezdit k našim, což také dřív nebývalo. Byl jsem samozřejmě rád a nadšený z toho, že konečně budeme mít miminko.“

Adam si mateřství své partnerky moc užíval. Dělal všechno, co jí na očích viděl, jen aby byla spokojená. „Věřil jsem, že se naše životy zlepší. Byl jsem ochoten zapomenout na všechno, co bylo, když to najednou bylo tak krásné. Jenže jsem byl brzy hozen do reality, která se mi vůbec nelíbila.“ Dana totiž měla drobné komplikace a bylo potřeba, aby otec miminka odevzdal krev, ze které pak měli lékaři zjistit, jestli je v některých aspektech dítě v pořádku.

Jenže jeho drahá polovička začala podivně mlžit a kroutit se. „Vypadlo jí, že otcem dítěte nejsem já, ale můj táta. Měli spolu poměr už několik měsíců. Přesně to kopírovalo dobu, kdy jsem si myslel, že se zklidnila a chce žít jako rodina. Nevěděl jsem, co mám dělat. Nejprve jsem odešel a bydlel jsem po hotelích. Ale asi za dva týdny jsem se vrátil. Nedokázal jsem je opustit.“ Dan se nakonec rozhodl, že dítě přijme za vlastní. Se svým otcem od té doby nepromluvil.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz