Hlavní obsah

Manželka spí s mým bratrem. Snažím se dělat, že nic nevidím, říká Dan (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nemá to rozhodně jednoduché

Vždycky platil za lamače ženských srdcí. Rád využíval toho, že je pohledných, celkem charismatický a nemá problém se seznamovat. Ne nadarmo se však říká, že karma je zdarma. Dan to už pocítil.

Článek

Už jako puberťák měl pocit výjimečnosti, pokud jde o sbližování se s opačným pohlavím. Zatímco jeho vrstevníci v tomto „oboru“ tápali, Dan neměl problémy. Dokonce randil i se staršími holkami v době, kdy se jeho kamarádi snažili dovolat alespoň jedné schůzky s ne úplně atraktivní spolužačkou. Asi jsem to měl dané od sudiček. Nevím, zkrátka jsem se s ženami vždycky bavil úplně normálně. Možná to bylo o tom, nedělal jsem machra a ono to fungovalo,“ usmíval se chlapík, který dnes pracuje ve státním sektoru.

Žena, která mu změnila život

Nezřídka se stávalo, že zlomil některé ze svých partnerek srdce. Nic moc si z toho nedělal. „Od nějakých sedmnácti až do pětadvaceti jsem ženy hodně střídal. Nijak se tím netajím, zkrátka to tak bylo. A faktem je, že ne ke všem jsem se zachoval hezky. Rozchody krátkou zprávou na telefon, případně jsem se přestal ozývat. Nebylo to pouze jednou nebo dvakrát,“ přiznal Dan. Jeho kamarádi mu říkali, že i na něj jednou dojde. Nevěřil jím, což byla škoda. Mohl být připravený na to, co přišlo.

Když potkal Elišku, nechápal. Něco se v něm dělo jinak, než byl do té doby zvyklý. „Byla jedinečná. Takovou holku jsem nikdy nepotkal. Okamžitě jsem se zamiloval. Začali jsme spolu chodit a i když mi hodně lidí říkalo, že je to jiná liga a že na ni nemá, tak jsme se za necelý rok vzali.“ Všechno vypadalo dokonale, jakoby zalité sluncem. Zdálo se, že i krásná brunetka je do Dana až po uši zamilovaná. Vznášel se na obláčku a věřil, že to takto vydrží navždy.

Problém byl ale blíž, než si myslel. Jeho bratr se od začátku netajil tím, že se mu Eliška líbí. Dan si ale myslel, že ho jen škádlí. „Nikdy bych nevěřil, že to, co říká, je myšleno vážně. Ani na naší svatbě, když se kolem ní motal, jsem to neřešil. Dnes už vím, že jsem mu měl dát hned pěstí, byl by klid.“

Viděl je, jak se líbají

Asi mu mělo být podezřelé, že během rodinných setkání se jeho manželka a jeho bratr občas někam vytratí. Dokonce i někteří další lidé si toho všimli. Dan nad tím ale vždycky mávnul rukou. „Až když jsem jednou neplánovaně odjel z rodinné oslavy, protože jsem musel akutně vyřešit něco pracovního, jsem zjistil pravdu. Vrátil jsem se totiž o pár hodin dřív a nikomu nedal vědět. Chtěl jsem všechny překvapit. Byla to chyba.

Když totiž Dan dorazil, jeho drahá polovička ležela už lesa, který je jen kousek od domu jeho rodičů. A samozřejmě nebyla sama, velmi intenzivně se líbala a objímala s jeho bratrem.Otočil jsem se a odešel. Dělal jsem, že nic nevidím. Dělám to tak od té doby už půl roku. Nechci o ni přijít, ona je opravdu skvělá žena. Nevím, jak dlouho vydržím snášet to, že spíš s mým vlastním bráchou. Ale věřím, že to nějak zvládnu.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz