Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Matka mě udávala, protože žárlila. Pomsta byla sladká, říká Marta (24)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

S matkou už se nestýká

Rodinné zázemí u nich nikdy nebylo dobré. Otec od nich odešel, když bylo Martě dvanáct. A matka si hledala jiného partnera, ovšem většinou neúspěšně. A na svoji dceru navíc začala až chorobně žárlit.

Článek

Někteří lidé jí předpovídali, že z ní vyroste budižkničemu, že se chytne špatné party a skončí v kriminále, padaly i další „věštby“. Marta ale všem ukázala, že se zásadně spletli. V pohodě si udělala maturitu a šla na vysokou. Z domova odešla v době, kdy jí ještě nebylo osmnáct, už to tam nemohla snášet. „Matka si žila vlastní život, na mě kašlala. Tak proč v tom dál být? Akorát mi ubližovala, protože měla pocit, že jí v něčem překážím. Konkrétně tedy v navázání vztahu.“

Posílala na ni kontroly

I když nikdy neměla nic zadarmo, dokázala se o sebe postarat. Našla si brigádu, dobré spolubydlící a postavila se na vlastní nohy. Několikrát ale měla na „krku“ úřady, a to jen vinou vlastní mámy. Žalovala na mě, regulérně mě udávala. Posílala na mě berňák i sociálku. Dokonce i ty úřednice mi říkaly, že se s ničím podobným nikdy nesetkaly. A musím uznat, že se ke mně vždycky chovaly dobře. Smutné je, že vlastně lépe než žena, která mě porodila.“

Všechno pramenilo z toho, že její matka měla pocit, že když má dítě, nemůže mít pořádného muže. Spíš ale měla komplex z toho, že jí expartner odešel, když ji předtím psychicky týral.Neměla to snadné, to já vím. Přeci to ale neznamená, že si své problémy bude vylévat na dítěti. Sice byla moje máma, ale nikdy jsem k ní nic silnějšího necítila. Ani část její rodiny na mě nikdy nebyla nijak milá. Takže jsem se s nimi pořádně nestýkala.“

Sbalila partnera své matky

Pro Martu bylo těžké si připustit, že jí vlastní krev dělá ze života peklo. Zařekla se však, že všechny ústrky a naschvály vydrží a jednoho dne se pomstí. „Víte, já vlastně měla díky těm všem kontrolám veškeré svoje věci v naprostém pořádku. Naučila jsem se na nic nekašlat, všechno si řádně vést, abych byla připravená. Takže to pro mě svým způsobem byla obrovsky přínosná škola.“

Marta se dokonce rozhodla, že se s matkou bude stýkat. Ale jen proto, aby měla přehled o tom, co dělá a mohla si lépe připravit svoji pomstu. „Dočkala jsem se docela brzy. Našla si totiž muže, asi po třech letech. A vypadalo to, že je to docela fajn chlap. Rozvedený, ale neškodný. Takový dobrák, řekla bych. Bylo strašně snadné, abych ho svedla. Povedlo se mi to za dvě odpoledne. A samozřejmě jsem všechno navlékla tak, aby to matka viděla.“

Mladá žena se s partnerem své mámy líbala, nechala ho, aby jí sahal na intimní místa. „Věděla jsem, že matka přijde. Nesla nějakou vázu nebo co to bylo. Jak nás viděla, pustila ji na zem, všude byly střepy. A já v té spoušti triumfovala. Oběma jsem se jim vysmála s tím, že už mě ani jeden nikdy neuvidí. A matce jsem ještě vmetla do tváře, že je tak hnusná, že jí stejně každý chlap uteče s jinou. To byla má pomsta. A žije se mi mnohem lépe.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz