Hlavní obsah

Milenka manžela na mě políčila past. Chtěla ho pro sebe, říká Pavla (31)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Unsplash

Zbyly jí jen oči pro pláč

Najít podivnější manželství by šlo jen velmi těžko. Přesto to Pavle a Alešovi dlouho klapalo. Mnozí jejich známí se tomu podivovali, oni se ale jen usmívali a mysleli si své. Pak ale přišla Jana.

Článek

Už když se seznámili, tak jim hodně lidí z jejich okolí tvrdilo, že nemají naději, aby spolu vydrželi alespoň pár měsíců. Byli totiž tak rozdílní! Zatímco Pavla se raději držela doma a neměla ráda změny, Aleš byl pravý opak. Miloval dobrodružství a úplně nejlepší bylo, když se jedna věc neopakovala dvakrát. „Nějakou zvláštní shodou okolností jsme si takto vyhovovali. Já mu dávala zázemí, on se mohl „vyblbnout“. Zároveň mě ale do ničeho netlačil,“ vzpomínala na začátky vztahu sympatická brunetka.

Nedopadlo to dobře

Po dvou letech se vzali, za další rok se jim narodila krásná dcera. Všechno se zdálo být zalité sluncem a už i pochybovači začínali věřit, že jim to může vyjít. Pak se ale Aleš začal měnit. Po své manželce chtěl věci, které byly do té doby tabu. „Výstup na nějaké hory, to pro mě byla noční můra. On na tom ale trval, takže jsem nakonec jela. Dopadlo to hrozně. Pohádali jsme se, protože jsem na to neměla. A já odjela s brekem domů, on zůstal se svou partou. Ani nechci vědět, co o mě povídali.“

Ještě několikrát se Aleš pokusil svou drahou polovičku do svých aktivit zapojit. Než to vzdal, trvalo to několik měsíců a ona si prošli mnoha trapasy. „Já mu říkala, že tohle není pro mě. Měl utkvělou představu, že mě změní, že si mě vymodeluje k obrazu svému či co. Ale to samozřejmě nešlo. Navíc jsem byla nervózní, že je malá s babičkou apod., takže to fakt nešlo,“ tvrdila Pavla.

Aleš tedy nakonec uznal, že to asi vzal za špatný konec a manželce oznámil, že už bude mít klid a nikam ji brát nebude. „Ulevilo se mi. Na druhou stranu jsem měla pocit, že je něco špatně. Bylo, tahle intuice mě prostě nikdy nezklamala.“

Všechno bylo marné

Pavly manžel se totiž v jejich partě sblížil s půvabnou blondýnkou, který byla navíc o několik let mladší, než jeho manželka. Doma mi nic netajil. Oznámil mi, že když s ním nechci podnikat já, tak Janička je ochotnější. Nevěřila jsem vlastním uším. On přeci od začátku věděl, jaká jsem, s tím si mě i bral.“ Každopádně vztah Aleše a Jany postupně přešel z kamarádské roviny do mileneckého vztahu. To ale nebylo to nejhorší.

Slečna Jana totiž chtěla Aleše pro sebe. Nebrala to jen jako flirt, normálně ho chtěla dostat od rodiny. „Neštítila se ničeho. Pořád na mě líčila takové pastičky. Říkala manželovi, aby si mě vyzkoušel, jestli jsem ho vůbec hodna. A pak vymyslela, že bychom se měly rozsoudit, která z nás je lepší tak, že si dáme sportovní pětiboj v různých disciplínách. Moc dobře věděla, že na sporty nejsem, byla to od ní hnusná past, jak mu ukázat, že jsem neschopná.“

Pavla do toho nešla. Věděla, že by měla ostudu, že by manželova milenka triumfovala. „Zkoušela jsem ho přesvědčit, že má přeci dceru a zázemí. Všechno bylo marné, on se do ní zbláznil. Rozvedli jsme se asi rok na to. Spousta chytrolínu mi tvrdila, že to říkali od začátku. Musím říct, že jsem hodně „přítel“ vyselektovala, zůstali mi jen ti opravdoví.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz