Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Milenku bych manželovi klidně odpustila. Tohle ponížení ale bylo moc

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Zbyly jí oči pro pláč

Mohl to být krásný vztah. Navěky, jak se říká. Osud tomu ale chtěl jinak a Marcela (34) nakonec zůstala sama s malou dcerkou. Kdyby mohla vrátit čas, s radostí by to udělala.

Článek

Když se Marcela s Petrem brali, byla to docela velká událost. Oba byli oblíbení u svých přátel, pravidelně pořádali různé společenské akce. „Měli jsme se dobře. Přesně tak, jak jsem si vždycky plánovala,“ usmívá se hořce sympatická brunetka. Brzy však měla poznat, že každé štěstí jednou skončí.

Chtěla ho jen překvapit

Všechno to vlastně byla tak trochu náhoda. Její manžel odjel na služební cestu, ona si naplánovala víkend s kamarádkou. Jenže bylo špatné počasí, tak se rozhodli, že si pobyt zkrátí. „Koupila jsem víno, pěkný obleček a řekla si, že manželovi nic neřeknu. No, dnes už vím, že překvapení jsem si měla nechat od cesty.“

Místo v neděli odpoledne domů dorazila v sobotu kolem osmé večerní. Potichu otevřela dveře jejich pražského bytu. Úsměv na tváři ale velmi brzy vystřídal vztek. „Otevřela jsem do obývacího pokoje a tam byl on a nějaká ženská. Oba ve spodním prádle, plazili se po sobě jako dvě liány. Hodila jsem po něm láhev vína, naštěstí jsem se netrefila,“ vzpomíná Marcela.

Týdny sbírala odvahu

I když uběhla už pěkná řádka let, je na ní vidět, že to stále bolí. „Víte, ono ani tak nebylo nejhorší, že tam měl milenku. Jenže místo toho, aby ji vyhodil a začal se alespoň omlouvat, tak se na mě podíval a řekl mi, že jsem nějak přibrala. Chápete to ponížení? Oba se tomu začali smát!“

Marcela se rozbrečela a vyběhla z bytu. „Chodila jsem hodiny, ani nevím kde. Až nad ránem jsem zavolala kamarádce, jestli k ní mohu jít.“ Všechno jí řekla, naštěstí u ní mohla pár dní zůstat. Sbírala odvahu, aby se do bytu vrátila pro věci. „Za týden jsem se sebrala do té míry, abych mu mohla alespoň napsat zprávu, že přijdu.“

Obvinil ji, že si za vše může sama

Kdo by čekal, že nevěrný manžel nebude doma, spletl by se. „Čekal, až dorazím. Chtěl se mi prostě vysmát do obličeje. Tvrdil mi, že si za všechno můžu sama a že mě stejně chtěl už nějakou dobu opustit.“ Bohužel pro Marcelu tuto informaci zjistila asi tím nejhorším možným způsobem.

Nikdo se nemůže divit, že se s dnes už svým exmanželem stále nebaví. Jak sama říká, nepotřebuje ho k ničemu. „S dcerou je nám dobře. Samozřejmě ji za otcem pouštím, nedělám žádné schválnosti. To by se stejně obrátilo proti mě.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz