Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Otec snoubenky si mě koupil. Život se stal nesnesitelný, říká Dalibor (27)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Asi se nerozhodl správně

Dnes mohl být v pohodě, mít fungující rodinu a relativní klid. To by ovšem nesměl přijmout nabídku, která se na první pohled zdála velmi výhoda. Dalibor však poznal, že není zlato vše, co se třpytí.

Článek

S krásnou Kristýnou se seznámil v baru. Ovšem nešlo o žádnou neřízenou pitku, oba tam byli pracovně. On jako člen štábu, který natáčel reklamu, ona jako členka produkce klienta, který si spot zaplatil. „Byla jedinečná, věděl jsem, že ji chci. Všechno organizovala, díky ní věci běžely tak, jak měly. A zajímavé bylo, že ji všichni do jednoho poslouchali. Ať už šlo o „její“ lidi, tak moje kolegy, kteří ji viděli poprvé v životě,“ vzpomínal na osudové setkání Dalibor.

Všechno trvalo dlouho

Pokud si maloval, že mu půvabná brunetka padne do náručí, tak se spletl. Už proto, že v té době byla zadaná. „Čekal jsem téměř půl roku, než se mnou někam šla. A dalších několik měsíců, než jsme si dali první pusu. Pak už ale zábrany padly, ona se rozešla s tehdejším partnerem a začali jsme spolu chodit.“ A zdálo se, že jsou si opravdu souzeni.

Postupem času se Dalibor dozvídal, do koho se to vlastně zamiloval. Zjistil, že rodina Kristýny patří ke smetánce, jsou velmi bohatí a vlivní. „Trochu jsem se bál, když jsem se šel seznámit s jejími rodiči. Jejich dům byl větší než vesnice, ze které pocházím. Samozřejmě to říkám s trochou nadsázky, ale šlo opravdu o parádní sídlo.“ Příjemně ho ale překvapilo, že si její rodiče na nic nehráli. Vypadalo to, že ho jako partnera své dcery schvalují.

Peníze jsem si vzal

Velmi rychle se však ukázalo, že věci nemusejí být přesně takové, jakými se zdají být na první pohled. Zhruba za sedm měsíců se pár zasnoubil. A v té chvíli nastal dramatický zvrat. „Týny táta mi zavolal, což nikdy předtím neudělal. Požádal mě, abych přijel k nim, což jsem samozřejmě akceptoval. Tím spíš, že se vlastně neptal, ale přikazoval. Když jsem dorazil, tvářil se hrozně vážně.“

Dalibor se dozvěděl, že je pouze nýmand, se kterým se jejich dcera baví a že si rozhodně nepřejí, abych se s ní stýkal. „Její táta mi obrovskou hromadu peněz, když od ní odejdu. Já to nakonec přijal, byl jsem úplně mimo. Prostě si mě koupil. Ale ještě ten den mi došlo, jakou kravinu jsem udělal. Znovu jsem za ním zajel a peníze mu vrátil. Jenže tím nic neskončilo, naopak.“

Má ho jako psa na vodítku

Otec jeho snoubenky si z celé „akce“ udělal jak zvukový, tak obrazový záznam. Byla na něm nabídka i to, jak Dalibor peníze přijímá. „Měl na mě páku, mohl mnou manipulovat a donutit mě, aby Týnu opustil. Jenže se ukázalo, že mě miluje, s tím nepočítal. Zase ho to ale nijak viditelně nerozhodilo. Přistoupil na to, že s ní budu, ale musím skákat tak, jak on píská.“

Dalibor například hlásí, kam Kristýna chodí a s kým se stýká. Musel slíbit, že jí neudělá dítě dřív, než začne pořádně vydělávat. A když vydělávat, tak samozřejmě ve firmě budoucího tchána. Má mě pod dohledem, vodí se mě jako psa na vodítku. A mě nezbývá, než se s tím smířit. Asi do konce života.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz