Hlavní obsah

Přítel mi svedl mámu. A pak měl ještě drzý návrh, nechápe Karolína (32)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nejprve jí to vůbec nedocházelo

Chodili spolu pár měsíců, Karolína ale měla pocit, že by konečně mohl být tím pravým. Po všech předchozích nezdarech věřila, že se na ni ve vztahu usmálo štěstí. To ale ještě netušila, co přijde.

Článek

Byla zamilovaná až po uši. Láska přišla ve chvíli, kdy to nečekala. Po ošklivém rozvodu, který se táhl téměř dva roky, se dávala dohromady a po vztahu vlastně ani netoužila. „Dávala jsem si pauzu a naplánovala si, že ještě minimálně rok budu žít bez závazků. Jenže jak už to tak někdy bývá - člověk míní, ale věci se mění,“ usmívá se hořce sympatická blondýnka.

Všechno se najednou změnilo

Karolína měla výhodu (nebo nevýhodu?), že z manželství vyšla bez dětí. S manželem na ně zkrátka nikdy neměli čas. „Honili jsme se oba za kariérou. A když mi došlo, že to nemusí být úplně dobře, byla jsem za tu špatnou. Začali jsme se hádat, nakonec si našel milenku. Nebo víc, už ani nevím. Každopádně jsme se rozvedli a už se k tomu nechci nikdy vracet.“

Chodila se bavit, jezdila s přáteli na víkendy, cestovala po světě. Zkrátka žila si tak, aby si všechno co nejvíc užívala. „Myslím, že jsem si to zasloužila. Každopádně jsem neměla na chlapy ani pomyšlení. Ano, možná se občas pobavit, ale tím to skončilo. Dokud mi do cesty nevstoupil Alex. Byl šarmantní, galantní a představoval všechno dobré, o čem jsem vždy u chlapa snila.“ Všechna svá předsevzetí o single životě tak rázem hodila za hlavu.

Zdálo se, že jejich lásce nic nebrání. Nejprve spolu začali randit, asi za dva měsíce už se k sobě stěhovali. Všechno šlo rychle, ale Karolína si to moc užívala. „Nekoukal po jiných ženách, byla jsem pro něj jediná. To pro mě bylo jako zjevení, dlouhé roky jsem žila v pravém opaku. Ano, byla jsem šťastná.“

Byla hodně překvapená

Logickým krokem tak bylo, že se partneři vydají na návštěvu nejprve k jeho rodičům. Proběhlo to bez problémů. Byli oba super. Sedli jsme si, takže i v tomto ohledu jsem byla na vrcholu blaha.“ Následoval oběd a kávička u jejího otce, pak u mamky. Žili odděleně, takže to sice chtělo víc plánování, ale nakonec neměli s logistikou žádný problém.

Už ten samý den, kdy se vrátili, si Karolína všimla, že si její manžel s někým píše na telefonu. Takto tajemný u tuho přitom nikdy nebyl. „Když jsem se zeptala, přiznal mi, že si dopisuje s mojí mámou. Překvapilo mě to, ale měl logické vysvětlení, prý se dohodli, že naplánují nějaký společný víkend. Byla jsem ráda, že si rozumějí, takže jsem to dál neřešila.“

Tak jsem žít nemohla

Což se ale později ukázalo jako velká chyba. Její partner si totiž se čtyřiapadesátiletou, velmi dobře vypadající dámou vyměňoval mnohem víc, než jen názory na víkendové pobyty. Asi o dva měsíce později zjistila, že se scházejí.

„Snažil se vykroutit, tvrdit, že chtěli jen osobně domluvit, kdy a kam pojedeme. Nakonec se ale přiznal a navrhnul mi, že přeci můžeme žít tak, aby byli spokojeni všichni. Takže bude žít se mnou, ale občas si odskočí k máme. A prý jestli chci, mohu s ním. Nechápala jsem. Ale asi jen deset vteřin. Pak jsem se sbalila a odešla. Skončila jsem to s ním, s mámou se od té doby nevídám. Až později jsem se dozvěděla, že to spolu táhli asi půl roku.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz