Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Máma chtěla, abych si vzala jejího kamaráda. Intimnosti s ním byly hrozné, říká Eva (28)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Nic takového si neuměla představit

Měla spokojený život, jen s muži to nikdy neuměla. Tak se její máma rozhodla, že osud Evy vezme do vlastních rukou. Jenže tím své dceři způsobila trauma, ze kterého se bude dlouho vzpamatovávat.

Článek

Navázat vztah bylo pro sympatickou brunetku vždycky hodně náročné. Mohla za to ošklivá zkušenost, kterou s muži prodělala jako šestnáctiletá dívenka. „Opila jsem se a bohužel jeden o deset let starší „kluk“ toho využil. Bylo to rychlé, na diskotéce na toaletách. Od té doby jsem ho neviděla,“ popsala nepříjemný zážitek. Do té doby veselá mladá slečna se na dlouhou dobu uzavřela do sebe. Trvalo tři roky, než zase chlapům začala alespoň trochu věřit.

Vzala to vážně

Přesto se zdálo, že se do vztahů nepohrne. „Jasně, že mi ten zážitek stále strašil v hlavě. Ale ne tolik, abych se s nikým nedokázala seznámit. Jen jsem měla pocit, že muži jsou k ničemu, že je nepotřebuji k životu. Svým způsobem jsem se smířila s tím, že budu sama. A byla jsem spokojená.“ Upnula se na studium, později na kariéru. A na přátele, kterými se ráda obklopovala.

Jenže někdy to tak bývá, že rodiče mají tendence mluvit do životů svých dětí víc, než je zdrávo. A hlavně v době, kdy jsou už potomci dávno dospěl. „Máme se nikdy nesmířila s tím, že nebude mít vnoučata. Hučela do mě horem i dolem, abych s tím něco udělala. Až jsem jí vynadala a řekla jí, ať mi někoho sežene sama. Nečekala jsem, že to vezme doslova.“ Když tedy Eva jednoho dne dorazila k rodičům, čekalo tam na ni překvapení v podobě jejich rodinného známého.

Máma řekla, že to musím strpět

Matka dceři oznámila, že Jaroušek je už nějakou dobu vdovec, žena by se mu hodila a je ochoten se o ni starat a mít s ní ještě dítě. „Koukala jsem na ni jako na zjevení. Myslela jsem, že je to nějaký hloupý vtip. Jenže nebyl. A já chtěla mít opravdu od všeho klid. Takže jsem si nakonec řekla, že to vlastně nemusí být tak špatné řešení. Takže jsem na to kývla a asi za dva měsíce se konala svatba, kam se sjeli lidé, které jsem do té doby ani neznala.“

Jestli si ale myslela, že svatba přinese pohodu, spletla se. Stal se totiž pravý opak. „Připadala jsem si jako služka starého pána. Musela jsem pořád uklízet, vařit a prát jeho staré spodky. Často se mi dělalo zle, bez jakékoli nadsázky. Nejhorší ze všeho ale byly intimnosti. Hrozně se potil, bylo to opravdu peklo. Myslela jsem, že se pozvracím. Odtrpěla jsem si to a doufala, že mám na nějakou dobu pokoj. Jenže on byl hrozně náruživý, asi mu to hodně chybělo. Mohl klidně každý den.“

Když se Eva svěřila matce, ta ji ještě seřvala. „Řekla mi, že ona musela strpět i horší věci. Takže mám držet ústa a být ráda, že mě vůbec někdo chtěl. Tak jsem se tím řídila. Dřív jsem měla ze života radost, to je ale pryč. Věřím ale, že se to jednou změní. Ten čas určitě přijde.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz