Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Přítel ze mě dostal miliony a utekl. Asi skončím na ulici, říká Jana (41)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Unsplash

Čas bohužel nevrátí

Hodně lidí ji před Kamilem varovalo. Jenže ona byla zamilovaná a měla na očích růžové brýle. Dnes už ví, že měla postupovat jinak, jenže je bohužel pozdě. Za chyby stále platí, a to doslova.

Článek

Byl o téměř deset let mladší než ona, šarmantní, úspěšný chlapík. Tedy alespoň to si o něm Jana myslela. „Až dlouho poté jsem zjistila, že jeho řeči byly jedna velká lež. Jenže bylo už pozdě, dnes nemám téměř nic. Začínat jsem musela úplně od začátku,“ svěřila se rozvedená žena.

Rok jako z pohádky

Měla smůlu, že Kamila potkala jen chvíli poté, co skončil ošklivý rozvodový soud s jejím exmanželem. Všechno na ni padalo, neměla se o koho opřít. Najednou se zjevil muž, který byl jako vystřižený ze žurnálu a navíc se choval jako gentleman. „Zamilovala jsem se prakticky okamžitě. Nečekala jsem, že by mé city opětoval. Ale stalo se a já byla na vrcholu blaha.“

Zpočátku nic nenasvědčovalo tomu, že by bylo něco špatně. Kamil za svou partnerku často a zdánlivě rád platil, bral ji na výlety, na dovolené. „Takhle to běželo asi rok. Kamarádi mě sice varovali, že budu pro smích, protože mě zajíček opustí, až si užije. Já to ale pouštěla jedním uchem ven a druhým dovnitř. Dnes už samozřejmě vím, že varování byla na místě,“ hořce se usmívá Jana.

Problémy nastaly v době, kdy Kamil údajně přišel o práci. Dle jeho slov si zoufale hledal jiné zaměstnání, ale nedařilo se. „Netlačila jsem na něj. Chtěla jsem, aby si našel něco odpovídajícího jeho vzdělání. Říkala jsem mu, ať nespěchá, že to spolu zvládneme.“

Dostal ze mě miliony

Uběhl měsíc, dva, půl roku. Kamil byl stále bez práce. „Už jsem si začínala dělat obavy, ale věřila jsem stále, že něco vymyslí. No, a vymyslel. Jednoho dne za mnou přišel, že má perfektní podnikatelský plán, že si sehnal investory, ale potřebuje první vklad. Sliboval, že ze mě udělá svoji společnici v byznyse a že vyděláme obrovské peníze. A já husa hloupá mu na to skočila.“

Nejprve mu půjčila padesát tisíc, pak další sto. „Postupně ze mě dostal bezmála čtyři sta tisíc, ale potřeboval víc. Ukazoval mi grafy, čísla apod., všechno vypadalo tak skvěle. Tvrdil, že nechce troškařit, že to chce pořádnou investici, aby se sypaly pořádné peníze. Dohodli jsme se, že si na sebe vezmu půjčku, jemu by nic nedali, protože nepracoval.“

Vše bylo vymyšlené

Jana si půjčila bezmála tři miliony korun, zastavila svůj dům. Jakmile mu ale peníze předala, vykutálený ptáček zmizel. „Nezůstalo mi nic. Splácím vlastní dům, přišla jsem o práci, protože jsem byla v takových nervech, že jsem nemohla nic dělat. Takže je možné, že skončím na ulici.“

Kamila se samozřejmě snažila kontaktovat, ale marně. Telefony vypnuté, přátelé byli vymyšlení, evidentně zaplatil nějaké lidi, když bylo třeba. Na místech, kam jsme spolu chodili, ho sice znají, ale pod i mě známou falešnou identitou. Mám pocit, že můj život skončil.“

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz