Hlavní obsah

Svatba skončila fiaskem. Tchyně se opila a začala mluvit, říká Petra (30)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Měl to být krásný den, bohužel nakonec nebyl

Někdy stačí málo, aby se život převrátil vzhůru nohama. I v příběhu Petry z Brna platí, že lež má krátké nohy a pravda stejně jednou vyjde najevo. V jejím případě to přišlo ve velmi nevhodnou chvíli.

Článek

Na svatbu se připravovala několik měsíců, měl to být její den, který si nehodlala nikým a ničím zkazit. Vtipkovala, že jediné, co se může stát, tak že jí partner uteče od oltáře. Netušila, jak blízko je pravdy. Měla jsem týdny parádní náladu. Věděla jsem, že to bude velké a že si to všichni moc užijí. Velké to bylo, neužil si to nikdo,“ glosuje smutně Petra.

Přitom nic nenasvědčovalo tomu, že se blíží katastrofa. Obřad proběhl bez problémů a byl přesně takový, jaký si sympatická brunetka vysnila. „Skoro všichni plakali dojetím a věci, které se měly povést, se opravdu vydařily na jedničku. Byla jsem šťastná jako blecha.“

Stačila trocha alkoholu

Postupem času však přibývalo lidí, kteří se posilnili alkoholem. Bohužel mezi nimi byla i Petry novopečená tchyně. „Byla to normální ženská, nikdy moc nevyčnívala. Ale tady, jak se picla, začala dělat psí kusy. Což by mi nevadilo, kdyby si mě pak neodtáhla stranou a neměla povídavou.“

Těžko říct, co její tchyně sledovala a čeho chtěla docílit. Každopádně začala Petru přesvědčovat, že si jejího syna neměla brát. „Vůbec jsem nechápala, o co jí jde. Napřed jsem se jen smála, myslela jsem si, že jen žertuje. Ona to ale myslela vážně, tak jsem se tedy nakonec zeptala, proč konkrétně si to myslí. No, a začala mi říkat věci, které o kterých se manžel jaksi nezmínil.“

Byly v tom jiné ženy

To, že měl mát Karel údajně peníze na kontě, o kterém své ženě neřekl, Petra přešla. Stejně jako informaci, že když tvrdí, že chodí do fitka, tak hraje s kamarády karty. Považovala to za maličkosti, které nestojí za pozornost. „Pak mi ale sdělila, že nebudu jeho jedinou ženou, že ani ona nebyla pro manžela jediná celých pětadvacet let. Mám se prý připravit na to, že jakmile začnu rodit děti, tak s námi budou bydlet další minimálně dvě ženy.“

Petra tomu samozřejmě nechtěla věřit. Utekla od tchyně, nejprve vše vstřebávala sama. A pak se rozhodla, že najde manžela a bude ho konfrontovat. „Věděla jsem, že udělám zle v rodině, ale věřila jsem, že to není pravda a ona matku zpraží. To se však nestalo.“

Když ho našla, vše na něj vychrlila. „On se na mě chvíli díval, pak mě vzal za ruku a řekl mi, že jeho matka tvrdila pravdu. Že mi to chtěl říct až později. Petra kupodivu nevyváděla, stále podle svých slov v koutku duše věřila, že je to nepovedený žert. Až následující dny jí ukázaly, že o vtip rozhodně nešlo. „A tak to dopadlo, jak muselo. Rozvodem.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz