Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Tchán se opil a řekl mi o dceři pravdu. Požádal jsem o rozvod, říká Petr (36)

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay

Nemohl jednat jinak

Jeho manželství mohlo spokojeně pokračovat dál, kdyby Petr nešel se svým tchánem na pivo. Nezůstalo totiž jen u jednoho, nakonec začaly „létat“ panáky. A „starý pán“ začal být bohužel až moc upřímný.

Článek

Najít si partnerku mu nikdy nedělalo problém. Petr byl mezi svými přáteli oblíbený a dá se říct, že navazovat vztahy už od puberty patřilo k jeho koníčkům. Sice s málokterou ženou vydržel déle než půl roku, nijak mu to ale nevadilo. „Užíval jsem si život. Představa, že bych se vázal, mě docela děsila. Zkrátka jsem měl řád svůj životní styl a když jsem měl pocit, že by z něčeho mohly být závazky, rychle jsem vycouval,“ usmíval se sympatický chlapík.

Všechno se změnilo

Jenže člověk míní a věci se často mění a otáčejí úplně jinými směry, než by si zrovna představoval. Když mu tedy do života vstoupila krásná blondýnka Alena, nepovažoval to nejprve za nic zásadního. „Pěkná holka, se kterou si užijeme pár pěkných týdnů, možná měsíců. Nic víc jsem neplánoval.“ Tentokrát chtěl ale osud něco jiného, než aby jí dal za chvíli kopačky.“

Nečekal to, ale zamiloval se až po uši. Najednou chtěl s Alenou stále být, vyhledával její přítomnost, byl ochoten naprosto překopat vlastní plány, jen aby ji viděl hodinu či dvě. Nechápal jsem, co se se mnou děje. I kamarádi se na mě dívali dost podezřele. nebyli zvyklí, abych odmítal účast na oslavách či abych s nimi nejel na víkend. Prostě se hodně změnilo, faktem ale je, že ona byla prostě dokonalá.“ Postupem času se z nich stával regulérní pár.

Poslední velký mejdan

Randili spolu sotva půl roku a Petr si byl jistý, že je to ta pravá. Najedou mu nedělala problém představa rodiny. „Já a táta. Ještě nedávno naprosto nemyslitelné. A najednou to tu bylo. Jakoby se ve mě něco přepnulo a já začala přemýšlet zcela jinak. Nejprve mě to docela děsilo, pak mě to ale začalo bavit. Zjistil jsem, že mejdanů a chlastaček jsem si zažil dost, chtěl jsem obrátit list.“

Po sedmi měsících spolu začali bydlet, o šest měsíců později byla svatba. „Můj poslední mejdan, tak nějak bych to řekl. Užil jsem si to, brutálně jsem se opil a pak prostě začal znovu a s čistým štítem. S Alenkou jsme si řekli, že se začneme pokoušet o miminko, všechno bylo zalité sluncem.“

Dozvěděl se pravdu

Někteří známí Petrovi tvrdili, že jim na Aleně něco nesedí. On to ale nechtěl slyšet. „Hodně jsme se pohádali, hlavně s mým nejlepším kámošem. Poslal jsem ho do háje. Tvrdil, že se Alena chová jako profesionálka. Chápete, jako profesionální společnice. Takhle mluvit o mé manželce nesměl.“

Petr však brzy zjistil, že kamarádi měli pravdu. Když byli na návštěvě u jejích rodičů, tradičně si s tchánem zašel na jedno. Tentokrát ale u jednoho piva nezůstalo, začali se pít i panáci. „Tchán mi začal povídat, jak jsem skvělý kluk, když s tou jeho holkou mohu po tom všem být. Já nechápal, on ale neměl záklopku, jak byl opilý. Řekl mi, že Alena tři roky jezdila do Itálie, kde měla své klienty. Spala s nimi za peníze. Opravdu byla profesionální společnice tak, jak říkal můj nejlepší kamarád. Bylo mi z toho špatně. Za tři dny jsem podal žádost o rozvod. Už jsem s ní nemohl být.“

Zdroj: autorský článek

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz