Článek
Asi jsem dítě štěstěny, ale krom již výše zmiňovaného problému jsem nikdy žádný jiný problém nezaznamenal. Pošta mi je doručována, balíky nejsou rozbité a nemají žádné větší zpoždění. Asi bydlím na kouzelném místě, kde zrovna vše funguje.
Jsou však místa, kde ne vše funguje tak dobře jako v mém okrsku. Sice jsem se nemohl osobně přesvědčit, ale budu tomu věřit. Pokud někdo v takovém okrsku bydlí, tak doporučuji instalaci mobilní aplikace Pošta Online, která dokáže v minimálně dvou situacích výrazně pomoci a eliminuje tak případné problémy.
Stačí si aplikaci stáhnout z příslušného obchodu (Apple Store či Google Play) a po jejím stažení vyplnit svůj e-mail a telefonní číslo. Pokud pak přijde do přepravy nějaká zásilka obsahující jeden z těchto údajů, tak budete pomocí notifikace automaticky informováni o každém jejím pohybu a změně stavu. Tím eliminujete první problém. Spousta lidí si totiž stěžuje na fakt, že jim byla zásilka zaslána zpět odesílateli, přestože nedostali informaci o tom, že zásilka již dorazila k nim na poštu.
Druhý častý problém a asi ten hlavní je situace, kdy lidem zásilka nebyla doručena a mají si jí vyzvednout osobně. Samozřejmě pokud si člověk zaplatí doručení až do domu, tak by to tak mělo být vykonáno. V tomto případě stačí po otevření čísla zásilky v pravo dole kliknout na opětovné doručení. To sice nebude hned druhý den, ale dojde k němu až za dva dny. To je však stále lepší, než si pro něj jít osobně na pobočku.
Také jednou nebyl u nás nikdo doma, a proto jsem tuto funkci mohl vyzkoušet a musím potvrdit, že opravdu došlo k druhému doručení, které bylo tentokrát úspěšné.