Hlavní obsah
Internet a technologie

Česká pošta a aplikace Pošta Online. Nechte si doručit zásilku znovu, když to napoprvé nevyšlo

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Osobně jsem s Českou poštou neměl nikdy žádný větší problém. Až na jeden ztracený časopis mi bylo doručeno vše v pořádku. I tak se však snažím být připraven a mám nainstalovanou jejich aplikaci, se kterou mohu předejít možným problémům.

Článek

Asi jsem dítě štěstěny, ale krom již výše zmiňovaného problému jsem nikdy žádný jiný problém nezaznamenal. Pošta mi je doručována, balíky nejsou rozbité a nemají žádné větší zpoždění. Asi bydlím na kouzelném místě, kde zrovna vše funguje.

Jsou však místa, kde ne vše funguje tak dobře jako v mém okrsku. Sice jsem se nemohl osobně přesvědčit, ale budu tomu věřit. Pokud někdo v takovém okrsku bydlí, tak doporučuji instalaci mobilní aplikace Pošta Online, která dokáže v minimálně dvou situacích výrazně pomoci a eliminuje tak případné problémy.

Stačí si aplikaci stáhnout z příslušného obchodu (Apple Store či Google Play) a po jejím stažení vyplnit svůj e-mail a telefonní číslo. Pokud pak přijde do přepravy nějaká zásilka obsahující jeden z těchto údajů, tak budete pomocí notifikace automaticky informováni o každém jejím pohybu a změně stavu. Tím eliminujete první problém. Spousta lidí si totiž stěžuje na fakt, že jim byla zásilka zaslána zpět odesílateli, přestože nedostali informaci o tom, že zásilka již dorazila k nim na poštu.

Druhý častý problém a asi ten hlavní je situace, kdy lidem zásilka nebyla doručena a mají si jí vyzvednout osobně. Samozřejmě pokud si člověk zaplatí doručení až do domu, tak by to tak mělo být vykonáno. V tomto případě stačí po otevření čísla zásilky v pravo dole kliknout na opětovné doručení. To sice nebude hned druhý den, ale dojde k němu až za dva dny. To je však stále lepší, než si pro něj jít osobně na pobočku.

Také jednou nebyl u nás nikdo doma, a proto jsem tuto funkci mohl vyzkoušet a musím potvrdit, že opravdu došlo k druhému doručení, které bylo tentokrát úspěšné.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz