Hlavní obsah
Nakupování

Když balíček objednaný do konkrétního výdejního místa skončí 15 kilometrů daleko

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: https://pixabay.com/cs/users/congerdesign-509903/

Jako člověk pracující již přes deset let v logistice na různých pozicích tuto záležitost beru jako velmi nezdařilý pokus o doručení.

Článek

Zatím jsem o tom jen občas četl, ale dnes se tato věc stala bohužel i mně. Balíček celkem mizivé hodnoty jsem si nechal poslat do výdejního boxu, který je od mého bydliště vzdálený jen pár stovek metrů. Bohužel po dvou odložených doručení (které bych asi v současné době i pochopil) mi dnes přišla zpráva, že moje zásilka je kvůli vytížené kapacitě úložného boxu uložena o 15 kilometrů dále.

Co to má znamenat? Moje zásilka je o několik obcí jinde? Bohužel je tomu opravdu tak. Samozřejmě situace, kdy je daný box plný, asi může nastat, ale odvézt zásilku do 15 kilometrů vzdáleného místa je jaksi celkem fatální problém. Situace je o to více nepochopitelná, protože v blízkosti jsou i jiná a vhodnější výdejní místa a není jich zrovna málo.

Pro člověka nevlastnícího automobil je to celkem zapeklitá situace a vyzvednout si balíček může být velký problém.

V čem vlastně daný problém spočívá?

Vybral jsem si nejbližší výdejní box pro bezproblémové vyzvednutí kdykoliv během dne. První problém je ten, že zásilka mi byla doručena 15 kilometrů daleko. Sice se tam lze dostat vlakem, ale ten je pomalu dražší než zásilka, a navíc jezdí tam jen jednou za dvě hodiny.

Druhý problém je v tom, že jsem si záměrně vybral výdejní box z důvodu možnosti vyzvednutí v libovolný čas. Bohužel zásilka byla dovezena do večerky s omezenou otevírací dobou, takže ve spojení s problematickou dopravou se pro mě stala zásilka prakticky nevyzvednutelná.

Naštěstí kolega kolem dané obce jezdí, takže se mi nabídl, že mi danou zásilku vyzvedne. Super zpráva. Když selže logistika, tak tu máme naštěstí kamarády, kteří nám pomohou.

Vše tedy dopadlo ve výsledku dobře. Zásilka je doma a mám kolem sebe lidi, kteří mi v případě nepříjemností pomohou. Přesto musím říci, že takovéto služby opravdu nechci. A mimochodem, nejednalo se o Balíkovnu či jinou službu spojenou s Českou poštou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz