Hlavní obsah

Myslel jsem, že mě televizní debata nepřesvědčí jít k volbám ale…

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Seznam.cz

Člověk míní a realita mění. Můj favorit z prvního kola nepostoupil a nechtěl jsem volit mezi menším a větším zlem v podobě bývalých za mě karierních komunistů.

Článek

Televizní debatu v ČT jsem ani neměl v plánu a zapnul jsem si jí skoro dalo by se říci omylem a původně jí měl jako kulisu. Opravdu jsem si nemyslel, že Andrej Babiš bude tak nepřipravený a neustále bude opakovat ty samé věci, které jsme již několikrát slyšeli a můžeme si o nich myslet svoje. Že neustále bude odpovídat na otázky na které se nikdo neptal. A to celé završí tím, že by nevyslal vojáky do Polska pokud by bylo napadeno.

Myslím, že touhle debatou si Andrej Babiš podřezal definitivně větývku a nevím co by se muselo ještě stát aby mě odradil od cesty do volební místnosti. Bohužel vyloženě s radostí tam však nepůjdu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz