Hlavní obsah
Nakupování

Nabíjecí stanice je skvělá věc nejen na kempování

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Produktová fotografie

Co to vlastně je? Jednoduše řečeno, je to taková větší powerbanka, která má vícero výstupů než ta klasická, kterou běžně nosíte v kapse.

Článek

Bez elektřiny se dnes už neobejdeme, a proto většina z nás vlastní nějakou tu menší powerbanku, kterou můžeme v nouzi dobít telefon nebo jiné drobnější elektronické zařízení.

Já jsem však potřeboval najít něco, co mi poskytne energii i pro větší spotřebiče. V oblasti, kde bydlím, totiž začíná poměrně často vypadávat proud, a být několik hodin bez elektřiny už není tak pohodlné. Televize mě až tak netrápí, ale když vypadne router, začíná to být problém.

Naštěstí existují tzv. nabíjecí stanice, které mají kromě USB portů i klasickou zásuvku na 220 V a „auto“ zásuvku na 12 V, což je v určitých situacích naprosto k nezaplacení.

Cenově začínají okolo čtyřech tisíc korun a já se zaměřil na jednu, která stála původně šest a půl tisíce. Jakmile byla ve slevě za čtyři tisíce, neváhal jsem a pořídil jsem si ji. Musím říct, že to byl jeden z nejlepších nákupů za poslední rok. Za čtyři tisíce jsem dostal stanici se světlem, zásuvkou na 220 V, „auto“ zásuvkou na 12 V, dvěma 12V výstupy na DC5521, dvěma USB-A a jedním USB-C portem. Navíc má i bezdrátové nabíjení, což vůbec není samozřejmost.

Foto: Produktová fotografie

Nabíjecí stanice

Toto léto jsem ji naplno otestoval na festivalu, kde jsme tři noci kempovali. Stanice bez problémů napájela autoledničku, malý přenosný reproduktor, elektronické cigarety a samozřejmě několik mobilů a hodinek. Každý den jsme si z ní ještě několik desítek minut svítili. Spotřebovala tak zhruba 30 % kapacity za den, takže ty tři dny pro ni byly tak akorát. Vyzkoušel jsem ji i doma na televizi a vydržela ji napájet přibližně 5 hodin.

Takovouto nabíjecí stanici bych rozhodně doporučil do každé domácnosti. Být bez světla a elektřiny může být v některých situacích velký problém.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Elektrické zásuvky

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz