Článek
Popravdě mu to nevyšlo a jeho projekt šel ke dnu. Dnes však mohu říci, že to byl svým způsobem vizionář, protože nákup potravin přes internet se stává pro čím dál více lidí standardem. Jaké to má vlastně výhody?
Rychlost: Nefunguje to tak, že si objednám a rozvoz bude až druhý den. Samozřejmě pokud někdo chce, tak může, ale první termíny jsou již za tři hodiny od objednávky (v blízkosti skladu možná ještě dříve), takže po příchodu z práce si mohu objednat, co potřebuji – na večer to mám doma.
Dodání až do bytu: Velmi příjemná věc hlavně pro lidi, kteří jsou imobilní a donést si nákup do bytu prostě nezvládnou.
Přesnost: Když řeknou, že přijedou mezi 20-21, tak opravdu přijedou v tomto rozmezí. Přesný termín se dá hlídat v mobilní aplikaci, kde je vidět online přesný čas předpokládaného doručení. Ten se však může v závislosti na ostatních zákaznících a dopravě lehce měnit.
Jednoduchá reklamace: Nebudeme si nalhávat, že vše funguje vždy a všude na 100%. Toto také není výjimka, a tak se může stát, že se něco nepovede. Reklamace probíhá online a vlastně se nikdo na nic neptá a nic neověřuje. Peníze ve formě kreditů jsou připsány okamžitě. Lze samozřejmě zažádat i o vrácení peněz, ale tam bohužel nemám zkušenost.
Žádní lidé: Jediný člověk, se kterým se zákazník potká, je kurýr. Žádní další otravní zákazníci, žádné nepříjemné prodavačky, žádné pomalé pokladní a další lidé, kteří dokáží nákup otrávit.
Parkoviště: Žádné není třeba, a proto odpadá stres z nemožnosti naleznout volné místo a ani se není třeba strachovat z poškození auta, které bývá na parkovištích před supermarkety bohužel celkem časté.