Hlavní obsah
Umění a zábava

Přijímací testy na VŠŽ. Dostaňte se na nejprestižnější školu v ČR

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Vysoká škola života se v posledních několika letech stala jednou z nejprestižnějších univerzit u nás. Myslíte, že byste v přijímačkách uspěli? Můžete si to vyzkoušet a v případě úspěchu se budete v budoucnosti moci honosit titulem z VŠŽ.

Článek
  1. Za můj zpackanej život může:
    a) Pouze já sám
    b) Můj šéf
    c) Kalousek, Fiala a Ukrajinci.
  2. Nejlepší kapela u nás je:
    a) Ortel
    b) Vypsaná fixa
    c) Jan Bendig s kapelou
  3. Podle čeho bychom se měli rozhodovat:
    a) Podle analýz a výzkumu
    b) Podle historických zkušeností
    c) Podle selského rozumu
  4. Co nemá správný vlastenec:
    a) Exekuci
    b) Zuby
    c) Kocovinu
  5. Ukrajince tu nechceme protože:
    a) Protože mi sebrali práci, kterou jsem neměl
    b) Tvoří významnou pracovní sílu ve zdravotnictví
    c) Tvoří významnou pracovní sílu ve stavebnictví
  6. Většinu nemocí porazíme pitím:
    a) Sava
    b) Vody
    c) Coly
  7. Míru dosáhneme tak, že:
    a) Budeme podporovat NATO
    b) Budeme podporovat EU
    c) Budeme podporovat Rusko
  8. Exekuci:
    a) Mám
    b) Mám několik
    c) Nemám
  9. Soused má větší barák a lepší auto, a proto:
    a) Vyjadřuji k němu obdiv
    b) Doufám že mu barák shoří a auto někdo ukradne
    c) Pracuji tak, abych se měl stejně
  10. Proti bídě bojuji tak, že:
    a) Si koupím pivo a cigarety
    b) Si rozmyslím co si můžu a nemůžu dovolit
    c) Se rozhlížím po lepší práci

Správné odpovědi: C A C B A A C B B A

Pokud jste uspěli alespoň na osm bodů, tak gratuluji. Právě jste složili přijímací zkoušky a v budoucnu se můžete na Facebooku honosit titulem z Vysoké školy života.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz