Hlavní obsah

Proč jsem rád využíval Českou poštu a teď již ne

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pxhere.com

Česká pošta se netěší moc velké přízni a co znám z okolí, tak se lidé snaží využívat pro doručení balíčků raději konkurenci ve formě PPL, DPD či jiných společností. Já přesto do nedávna nedal na Českou poštu dopustit.

Článek

Asi si říkáte proč, ale já s nimi neměl nikdy nejmenší problém. Možná mám jen štěstí na doručovatele, ale mně se opravdu nikdy nestalo, že bych měl ve schránce oznámení o nezastižení, ačkoliv jsme byl celý den doma. Samozřejmě se stalo, že jsem doma opravdu nebyl, ale v tom případě nebyl nejmenší problém si dojít vyzvednout zásilku na jejich pobočku.

Tuto věc jsem začal čím dál více oceňovat, když jsem začal bydlet několik desítek kilometrů od domova a nechal si balíčky doručovat stále na starou adresu, pokud to mělo nějaký význam. Vracel jsem se v pátek k večeru, a tak jsem ocenil otevřenou pobočku v sobotu dopoledne a vše potřebné jsem si dokázal vyřídit. Bohužel přesně tento benefit byl před několika měsíci u nás zrušen a já s tím začínám mít podstatně více starostí. Tímto u mě Česká pošta, jako jeden z prvních pro mě možných přepravců, bohužel skončila.

I tak je to však kolikrát lepší než třeba UPS, která u nás neměla výdejnu a málem mi poslala zásilku zpět do Německa. Nebo PPL, které mi řeklo, že si mám pro zásilku dojet 50 km na depo do Modletic. Či Zásilkovna, která má podstatně větší omezení ohledně rozměrů a váhy zásilky.

Snad se Česká pošta opět brzy k sobotní otevírací době u nás vrátí.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz