Hlavní obsah
Sport

Stream první české fotbalové ligy se změnil k horšímu

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Tefi/Flux AI

Pryč jsou časy, kdy první fotbalovou ligu vysílala veřejnoprávní televize. Dnes je kompletně za placenou zdí.

Článek

To by mi ani tolik nevadilo, ale problémem je exkluzivita daného sportovního kanálu. Nabízí ho totiž jen jedna platforma a ostatním poskytovatelům jej nedává k dispozici. Abych mohl sledovat zápasy, musel bych zrušit své současné satelitní připojení a přejít k nim. Tohle je pro mě dost nepříjemné. Nemám totiž žádnou jistotu, že za pár let nebudu zase muset přejít jinam, protože práva získá jiná exkluzivní stanice. Kdyby byl kanál dostupný u většiny poskytovatelů, neměl bych problém si ho nebo balíček, ve kterém by byl, předplatit. Konec konců, platím si různé streamovací služby.

Do loňské sezóny jsem měl štěstí. Zápasy první ligy jsem mohl legálně sledovat přes streamy u několika sázkových kanceláří. Stačilo jednou za měsíc vsadit pár korun a měl jsem přístup ke všem zápasům. Letos se ale streamy přesunuly k jiné sázkové kanceláři a já čekal stejnou kvalitu, ale bohužel to, co jsem dostal, bylo zklamáním.

Dva hlavní problémy:

  1. Kvalita obrazu: Jasně, je to stream, takže i minulý rok to nebylo nic dokonalého, ale dalo se na to dívat i na větší televizi. Dnes je však kvalita výrazně horší a na televizi to nevypadá vůbec dobře. Smutné je, že i některé „pirátské“ streamy vypadají líp – a to už je co říct.
  2. Komentář: Minulou sezónu byl ke streamům k dispozici klasický komentář, který celý zážitek výrazně obohatil. Letos ale chybí, a bez něj to prostě není ono.

Je to škoda. Většinou očekávám, že se služby zlepšují, ale tentokrát tomu bylo naopak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz