Hlavní obsah
Internet a technologie

Vyplatí se pořídit si Apple TV, nebo radši Smart TV?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Nabídka Apple TV

Před rokem jsem řešil zda si pořídit novou Smart TV za řekněme 10 000 korun, a nebo za poloviční cenu Apple TV. Bohužel v tu dobu nebyly na Apple TV pro mě důležité aplikace Skylink a iVysílání. Dnes již je situace jiná a obě jsou již v nabídce.

Článek

A jelikož jsem podobnou otázku řešil před pár měsíci znovu, tak jsem pro člena rodiny pořídil právě Apple TV. Nabízí se tedy otázka porovnání. K porovnání bude sloužit televizor LG z roku 2021 a porovnávat budu jen aplikace, které využívám.

Disney+ a HBO Max

Zde musím říci, že jsem nenašel žádný rozdíl mezi oběma zařízeními a vše funguje vesměs podobně.

Netflix

Zde již nějaké menší rozdíl jsou. Konkrétně jsem našel dva. První je, že u Apple TV se mi nepodařilo najít nabídku novinek, které budou v nejbližší době k dispozici. Druhý rozdíl co jsem objevil je v tom, že Apple TV nepodporuje interaktivní filmy, které má Netflix v nabídce.

iVysílání

Neboli červené tlačítko. Zde jsem se trochu bál, že může nastat problém s takzvaným zeleným tlačítkem, což je vysílání většinou sportovních přenosů, které se nevejdou do klasického vysílání, ale i to zde je možné.

Skylink

Tady si musíme dát pozor na jednu věc. Ne všechny kanály z nabídky Skylink jsou dostupné přes aplikaci, ale to platí u obou zařízení. Rozdíl je však v tom, že Apple TV nepodporuje kanály pro dospělé. Jak moc to vadí nechám na každém.

Za zmínku zde stojí i fakt, že Apple TV ovladač nemá čísla, takže přepínání mezi live kanály může být pro někoho trošku méně pohodlné.

AirPlay

Čili zrcadlení Apple zařízení. Ačkoliv LG TV tuto funkci podporuje, tak zde jednoznačně vede Apple TV. Nejen rychlostí připojení, ale narazil jsem i na internetové stránky kde jsem nemohl video přehrát přes televizi, ale přes Apple TV se přehrálo naprosto bez problémů. To samé i se samotnými video soubory, které jsem se pokoušel spustit přes MacBook.

Zhodnocení

I když jsem si zhruba před dvěma lety říkal, že v pořízení Apple TV nevidím žádný význam, tak dnes musím říci, že význam rozhodně má a to především v mnohem lepším AirPlay než má LG televizor. A pokud si k tomu vezmeme i fakt, že Apple TV lze používat i jako jednoduchou herní konzoli, tak její pořízení mohu jen doporučit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz