Hlavní obsah
Názory a úvahy

Zhodnocení roku blogování na Seznam Médium

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay.com

Ilustrační obrázek

Přesně před rokem jsem zde napsal svůj první článek. Je tedy na čase se ohlédnout a zhodnotit, zda tato stále ještě nová platforma splnila moje očekávání.

Článek

Vezmu to vlastně od konce. Platforma Seznam Médium moje očekávání splnila a poskytla mi prostor pro sdělování informací, které jsem v tu dobu měl potřebu sdělit světu. Takových platforem je samozřejmě více, ale jen zde se můžete dostat na hlavní stránku jedné z nejnavštěvovanějších českých stránek a vaše myšlenky, názory či návody si mohou přečíst desítky či stovky tisíc čtenářů. Právě počet a záběr možných čtenářů byl pro mě rozhodující.

Velkou otázkou pro mě bylo finanční ohodnocení, které se slibovalo po dosažení statisícové návštěvnosti. Je takové číslo vůbec reálné? Zařadí nějaký můj článek opravdu na hlavní stránku? Poměrně záhy jsem však zjistil, že obojí možné je. Některé články se opravdu objevily na hlavní straně a měly velmi slušnou návštěvnost. Tedy alespoň pro mě jako naprostého neprofesionála.

Abych však jen nechválil, tak je zde stále prostor pro zlepšení. Jako autorovi mi vadí dvě věci, které by po úspěšném vyřešení mohly zvýšit kvalitu této platformy.

Komentáře: Pokud mi někdo zanechá komentář u článku, který je již staršího data, tak nemám jak zjistit jeho přidání a reakce tak nemůže být žádná. Musel bych neustále každý den otevírat všechny své články a kontrolovat, zda zde nějaký ten nový komentář nepřibyl.

Zařazení článku do tematické sekce: Absolutně chápu, že konečné slovo má editor. Bohužel záleží však výhradně a jen na editorovi, do které tematické sekce článek zařadí a zda vůbec. Bylo by fajn, kdyby sami autoři si mohli vybrat do jaké tematické sekce by si přáli článek zařadit a editor by buď schválil, převedl zjevné nesmysly do správné kategorie či neschválil vůbec. Ono pokud někdo píše sérii článků na jedno téma, ale každý je zařazen někde jinde, tak to nevypadá úplně nejlépe. Bohužel i třeba článek psaný s nádechem humoru a ironie může být nesprávným zařazením zcela nepochopen a vyzní úplně jinak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz