Hlavní obsah
Názory a úvahy

Měli by skutečně důchodci pracovat?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

reakce na zjevnou provokaci o důchodcích

Článek

Je mi jasné, že článek o důchodcích kteří by místo natahování rukou po nezaslouženém důchodu od státu měli raději pracovat jinými slovy měli by spíš „držet hubu a krok“ je provokací. Bohužel v tomhle případě je provokací hodně blbou, tedy spíš pokleslou. Mám pochopení pro černý humor, ale tohle neberu především proto že někdo by tenhle článek mohl vzít vážně a to mě uráží.

Jsem ročník 1941, tedy už pár pátků v důchodu, pracovat jsem začal před svými sedmnáctinami (kdy možná autor napadeného článku ještě nebyl na světě), mám osvědčení účastníka odboje a odporu proti komunismu a přestože jsem odpracoval přes čtyřicet let, je můj důchod včetně zvláštního příplatku za dobu strávenou v komunistickém kriminále lehce pod udávaným průměrem díky krácení za předčasný odchod do důchodu. Aby bylo jasno - nestěžuju si, ale mám za to, že tenhle článek, i když věřím, že byl myšlen ironicky, se moc nepovedl.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám