Hlavní obsah

Facebook a všeználkovství

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tomáš Němec vlastní fotografie

Lékem na všeználkovství by měla být povinnost každého dospělého člověka každých deset let zopakovat si učivo z osmé s deváté třídy základní školy.

Článek

Fejsbúk je mimořádně vhodné prostředí jak se utvrzovat, že já vím všechno o všem.

Já se pamatuji, že nejchytřejší jsem si připadal o prázdninách po maturitě. Měl jsem pocit, že mám vhled do různých oblastí života. To už se nikdy neopakovalo. Na vysoké škole a v průběhu života jsem se specializoval na čím dál tím menší oblasti, o kterých jsem věděl hodně. Ale uvědomoval jsem si, že ztrácím ten všeobecný přehled.

Říkám si, že by měla být povinnost každého dospělého člověka každých deset let zopakovat si učivo z osmé s deváté třídy základní školy. Ale tak, jak se vyučuje v současné době. Ne jak se vyučovalo za mého mládí. Ale na to už nikdy není čas.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz