Hlavní obsah

Pohled na VPS.

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

VPS.

Článek

VPS jsem absolvoval v letech 1972 - 74. Moje poznatky : absolvoval poddůstojnickou školu v Prešově - se zaměřením na RADIOTECHNIKU. Na útvar v Přerově jsem se vrátil jako novopečený „svobodník“. Při pokusech starých pák o  šikanu jsem se rázně ohradil (byl jsem aktivní sportovec). Z vojny jsem si odnesl spoustu odborných znalostí a získal jsem sebevědomí. Po vykonání VPS , jsem absolvoval několik (5) cvičení a přeškolení . Nyní jsem "Výstrojní náčelník pluku “ - kapitán v záloze.

Netvrdím, že VPS byla procházka růžovím sadem - ale moc záleželo na tom jak se k tomu kdo postavil. Tonda.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám