Hlavní obsah
Umění a zábava

Koupili jsme si vstupenky na koncert Marka Ztraceného, ale nepustili nás tam

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Tomas62 / Wikipedia Commons / CC0

Nákup vstupenek na koncert dnes ještě automaticky neznamená, že se na něj dostanete. Obzvlášť pokud nevolíte pro jejich nákup oficiální cestu.

Článek

Tento víkend si přijdou na své fanoušci a fanynky Marka Ztraceného. Zpěvák totiž pořádá hned tři beznadějně vyprodané koncerty na stadionu Eden dnes nazývaném Fortuna Aréna v pražských Vršovicích. Jedná se o největší funkční stadion v České republice, kam se na koncert vejde až třicet tisíc lidí. Marek Ztracený ho zvládl vyprodat tři dny po sobě. Vyprodané koncerty s sebou ale nesou svízele, do kterých jsme se dostali i my.

Když chcete někomu udělat radost a koupit mu vstupenky na koncert jeho oblíbeného interpreta, pak je třeba jednat rychle. Než se k tomu totiž odhodláte, můžete zjistit, že vstupenky už jsou komplet vyprodané. To stejné se stalo i nám.

Na oficiálních webových stránkách prodejců Ticketportal a Ticketmaster nebylo už ani jedno volné místečko. A my potřebovali dvě. Hledal jsem na internetu tak dlouho, než jsem narazil na inzerci. Inzerát vypadal naprosto neškodně. Někomu se v rodině sešlo více vstupenek, než bylo potřeba, a tak se těch přebytečných chtěl zbavit.

Na uvedené telefonní číslo jsem tedy zavolal a s dotyčným si domluvil schůzku, při které mělo dojít k předání vstupenek oproti požadovanému finančnímu obnosu. Když jsem dorazil na místo, překvapilo mě, že mi dotyčný přeprodává elektronické vstupenky. Předpokládal jsem, že se bude jednat o klasické vstupenky. U nich je totiž možnost padělání minimální. No ale já ty vstupenky prostě potřeboval, a tak se nedalo nic dělat. Pán okolo třiceti let vypadal seriózně, byl milý a popisoval mi situaci, ke které u nich v rodině došlo.

Celý nadšený jsem vstupenky nesl domů s tím, že to bude velké překvapení. A také bylo. Radost byla nevídaná a už pouhé předání dárku navodilo příjemnou atmosféru. Teď už zbývalo jen počkat, až nastane den D a my se na koncert vypravíme.

Tady ale legrace skončila. U vstupu nám řekli, že se snažíme použít vstupenky, na které již někdo do stadionu prošel. Těžko na ně mohl někdo ale projít, když je držím v ruce, říkal jsem si. Ale pak mi to došlo. Vždyť přece stačí tak málo. Jedná se o elektronické vstupenky, kterých si ten milý pán mohl vytisknout desítky. Dle informace uvaděčů ale na stadion projde pouze ten, kdo s nimi přijde jako první.

Chvíli jsme tam jen tak nevěřícně stáli a snažili se pochopit, co se právě stalo. Musím ale uznat, že se uvaděči chovali profesionálně a i přes naše otravné dotazy se k nám chovali přívětivě.

Zklamání bylo neuvěřitelné, ale nedalo se nic dělat. Koncert prostě neuvidíme. Celou věc jsem se rozhodl dál řešit, protože se jednalo o podvod. Zkoušel jsem prodejci volat, ale telefonní číslo, které měl kdysi uvedené na webové inzerci, již nebylo v provozu. Přesně jak jsem předpokládal. Inzerát už dávno dostupný není.

Pokud si budete někdy kupovat vstupenky od neověřeného prodejce, kupujte si jen originální vstupenky. Uvaděči nám řekli, že u těch se to prakticky nestává, protože mají spoustu ochranných prvků, ale u těch elektronických, které si každý může vytisknout sám doma, se to stává každou chvíli.

Koncert jsme sice neviděli, ale i tak to byl krásný večer. A jak se říká, člověk je zase o něco moudřejší.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz