Hlavní obsah
Práce a vzdělání

Jak na řízení zaměstnanců: přetížená finanční ředitelka a 9 účetních

Foto: Uzdravujeme Firmy/ChatGPT

Situace ve finančním oddělení. Účetní parta jako ze sitcomu – drzé, málo využité, věčně nespokojené. A mezi nimi šéfka, která vypadala, jako by měla za sebou tři noční směny a jednu daňovou revoluci.

Článek

Telefon od známého z velké firmy, obrat 1 miliarda.

„Hele, máme tu takovej problém ve Finančním oddělení… ve financích celkem 9 účetních, každý si dělá, co chce. Finanční ředitelka je fajn a spoustu toho umí, ale nepatří zrovna mezi ty, kdo umí řídit lidi.

Prostě pořád nestíhá. Všechno radši dělá sama.

Potřebujeme rychlou akci nebo alespoň „Rychlou rotu“. Dorazíš?

Práce s lidma mne vždycky zajímala, tak jsem přijel.

První dojem? Účetní parta jako ze sitcomu – drzé, nevyužité, věčně nespokojené. A mezi nimi šéfka, která vypadala, jako by měla za sebou tři noční směny a jednu daňovou revoluci.

Recept byl jasný: najít někoho, kdo ten cirkus zkrotí.

A povedlo se – zástupkyně ředitelky, s ostrými lokty, přirozenou autoritou a schopností dělat si poznámky dřív, než vůbec domluvíš. Dostala jasný úkol: řídit lidi, ohlídat práci a uvolnit ruce šéfce.

A světe div se – tým začal fungovat. Účetní přestaly dělat naschvály, práce se zorganizovala a naše „královna financí“ si dnes konečně užívá normální pracovní den (a občas i teplý oběd). Jak dlouho to trvalo? Přesně 3 měsíce.

Morální ponaučení? Když máš chaos, netahej to sám/sama. Zavolej si posilu. A nebo rovnou mě. 😉

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz