Článek
Telefon od známého z velké firmy, obrat 1 miliarda.
„Hele, máme tu takovej problém ve Finančním oddělení… ve financích celkem 9 účetních, každý si dělá, co chce. Finanční ředitelka je fajn a spoustu toho umí, ale nepatří zrovna mezi ty, kdo umí řídit lidi.
Prostě pořád nestíhá. Všechno radši dělá sama.
Potřebujeme rychlou akci nebo alespoň „Rychlou rotu“. Dorazíš?
Práce s lidma mne vždycky zajímala, tak jsem přijel.
První dojem? Účetní parta jako ze sitcomu – drzé, nevyužité, věčně nespokojené. A mezi nimi šéfka, která vypadala, jako by měla za sebou tři noční směny a jednu daňovou revoluci.
Recept byl jasný: najít někoho, kdo ten cirkus zkrotí.
A povedlo se – zástupkyně ředitelky, s ostrými lokty, přirozenou autoritou a schopností dělat si poznámky dřív, než vůbec domluvíš. Dostala jasný úkol: řídit lidi, ohlídat práci a uvolnit ruce šéfce.
A světe div se – tým začal fungovat. Účetní přestaly dělat naschvály, práce se zorganizovala a naše „královna financí“ si dnes konečně užívá normální pracovní den (a občas i teplý oběd). Jak dlouho to trvalo? Přesně 3 měsíce.
Morální ponaučení? Když máš chaos, netahej to sám/sama. Zavolej si posilu. A nebo rovnou mě. 😉