Hlavní obsah
Seberozvoj

Změňte svoje zvyky a změníte svůj život

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Pixabay

Sleduj svoje zvyky, protože se stanou Tvým charakterem, rozvíjej svůj charakter, protože se stane Tvým osudem.

Článek

Změňte svoje zvyky.

Když jsem byl na střední škole, miloval jsem hrát fotbal. Fotbal byl a stále je můj oblíbený sport. Jenom jednu jeho část jsem docela nesnášel a to byla zimní příprava. Náš trenér věděl, jak je fyzická příprava důležitá a tak na ní trval a neustoupil ani o krok. Výběhy do přírody, dřepy se zátěží, výběhy do schodů, sprinty do kopce, pak ještě opičí dráha v tělocvičně a úplně nejvíc jsem nesnášel „běh na 12 minut“.

Bylo to doslova příšerné a na začátku se mi zdálo, že to prostě nemohu zvládnout. Těch 12 minut mi přišlo jako věčnost, tady jsem neviděl ani světlo na konci tunelu, to bylo prostě jenom si to tupě odmakat.

Po takových trénincích jsem přišel domů úplně zničený a usnul jako špalek. Těžko se mi pak ráno vstávalo.

Ale jak dny míjely, tak i bolest svalů byla menší a po třech týdnech „transformace“ už se stala příprava snesitelnou. Těch 12 minut běhání dokola sice bylo pořád stejně nudných, ale už jsem se s tím vypořádával snadněji.

Změna špatného návyku je úplně stejná. Fyzická i psychická bolest je nepříjemná, když chcete přestat kouřit nebo pít nebo jíst zdravěji, tak to není nikdy úplně jednoduché.

Změna špatných zvyků začíná obrovskou mírou odvahy a končí tvrdou disciplínou.

Nedávno jsem viděl pěkné motto, tak se s Vámi o něj podělím :-).

JSEM TVŮJ STÁLÝ PRŮVODCE.

JSEM TVÉ NEJVĚTŠÍ AKTIVUM A NEBO NOČNÍ MŮRA.

DOVEDU TĚ K ÚSPĚCHU, NEBO KE ZKLAMÁNÍ, TAK JAK SI SÁM VYBEREŠ.

NEJSEM STROJ, ALE FUNGUJI S PŘESNOSTÍ STROJE A INTELIGENCÍ ČLOVĚKA.

POLOVINU VĚCÍ MŮŽEŠ UDĚLAT SÁM NEBO TO PŘEDAT MNĚ.

JSEM SNADNO OVLADATELNÝ,

JENOM NA MNE MUSÍŠ BÝT TVRDÝ.

UKAŽ MI, JAK TO CHCEŠ UDĚLAT.

TRÉNUJ MNE A JÁ TO PAK UDĚLÁM AUTOMATICKY.

KDO JSEM?

JSEM ZVYK.

Uzdravujeme Firmy

Jsme na Čísla, zlepšíme ta Vaše!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz