Hlavní obsah

Psát je jako sen

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Seznam.cz

skutečnost života

Jsou skutky kterých se bojíme jen skutečnost odhalí pravdu.

Článek

Sen nespočívá pouze na hezkých životních situacích ,ale i na tich špatných se odrazíme a vedeme skutečnost žití, pokud se poučíme a hlavně chceme. Miluji život… dříve jsem ho v určitých pasážích žití i já nenáviděl, ale to je pryč a jsem tomu vážně rád. Poučení mi dalo lásku, hodnou, nepokornou ženu, ale přímou a hodnou , vyženil jsem autistickou holčičku která si mě oblíbila v základu seznamování mé manželky. Musím podotknout že jsem neměl tušení já ani manželka o její nemoci ta se plně projevila ve 2letech,ale o tom někdy jindy. I moje žena měla pestrou minulost, to nás stmelilo a spokojeni za to co máme. Sen mě ukázal jak se nejlépe vyjádřit se třeba písničkou co složím kytarou zahraji, povídkou co napíši. Třeba i dnešním psaním zde. Člověk je jedinečný tvor pokud je v pohodě. I Když dovede i zabít, ale chápu situace a skutečnost i co dovedou až na hranici zla asi ne nepříčetnosti, životy holt dovedou být různorodé, nepředvídatelné. Mé první viditelné psaní jsem objevil při hodině technologie na učňáku kde mi bolo toto psaní zabavené pak hodnocené třídním učitelem a hlavně učitelem Českého jazyka. Ten když zjistil kdo to napsal mi doporučil pokračovat. Pouhý sen podnítil moji fantazii kdysi se rozepsat na třicet stránek fantazie. To vše se ztratilo když jsem se protloukal životem v hlavě mi utkvěla doteď. Teď zkusím uplatnit svůj potencionál a uvidím co přinese životní zkušenost dál.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám