Hlavní obsah

život a odpuštění

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav bárta

víra

odpuštění

Článek

Život není peříčko, jen se musí žít, s klidem a nádhledem. Těžko se odpouští nepříteli, ale i to jde, já jednomu odpustil, chtěl mě ve čtyřech letech utopit, trvalo mi to dlouho, ale kvůli tomu že to byl můj blízký. Dovedl jsem mu až po letech odpustit. Víra a odpuštění roztrhaly pravdu života, psanou v emocích,, Bůh připouští krize k odpuštění. Tato kniha měla vše i vydavatele, příčina prozření bylo úmrtí Michala, lež a falešná láska ženy, nevědomost žití zapříčinilo tmu v mé duši, život mi ukázal že pokud budu žít ve tmě, vše bude tmou a smutkem, láska a víra, vše prozářila skutečností. Já, pochopil život, opustil jsem sám sobě, pak i  druhým.V současné době mám rodinu a jsem za ni šťastnej, spokojen za to co mám, nevadí že mám nevlastní autistickou holčičku ,ale i to je prima . Doporučuji všem pochopit že nenávist a pomsta nikam nevede. KDO ODPUSTÍ SOBĚ ODPUSTÍ VŠEM… VĚŘ V CO CHCEŠ TŘEBA V RODINU… ALE VĚŘ.!!! ŽIJ!!! … Jo ten kumu jsem musel odpustit vážné zlo byla máma. Václav Bárta

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Další články autora

Doporučované

Načítám