Hlavní obsah
Umění a zábava

Abstraktní portrét agamy

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

„Jednu agamu totiž chovám doma, a to svého Agiho, a tak náš společný životní osud pokračuje dál a dál.“

Článek

V noci mě překvapila kompozice na stole, na němž je můj notebook. Původně jsem nevěděl, jaká abstrakce či portrét se mi tentokrát vyjeví.

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét agamy téma

Při úpravách fotky v mobilu a počítači mně došlo, že se nejspíš bude jednat o fantazijní abstraktní portrét ještěra, konkrétně agamy.

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét agamy 1

Využil jsem mnoho příležitostí při hledání vhodných efektů. Agama se na obraze rýsovala skvěle dle umění 21. století.

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét agamy 2

Jednu agamu totiž chovám doma, a to svého Agiho, a tak náš společný životní osud pokračuje dál a dál.

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét agamy 3

Václav Kovalčík, Zlín

Foto: Václav Kovalčík

Abstraktní portrét agamy bw

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz