Hlavní obsah
Příroda a ekologie

Kvetoucí krokusy v neděli na zahrádce

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Krokusy na zahrádce

„Chtěl jsem vždy trávník druhově pestrý, zároveň s odolnými cibulovinami ze vzdálených koutů Země, které se v naší republice prodávají.“

Článek

Neděle byla mým šťastným dnem. Předjarní počasí mělo náladu jarního období, stále má, neboť krokusy v nádherném květu dávají totiž o sobě znát.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí krokusy na zahrádce

Také jsem na zahrádce něco udělal, dokonce jsem přesazoval palmy a pár sukulentů. Neděle opravdu byla přínosná, neboť už je čas postarat se též o pokojové rostliny.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí krokus na zahrádce

Přál bych si tedy, aby se krokusy a ostatní venkovní cibuloviny skvěle množily.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí krokusy na zahrádce

Chtěl jsem vždy trávník druhově pestrý, zároveň s odolnými cibulovinami ze vzdálených koutů Země, které se v naší republice prodávají.

Foto: Václav Kovalčík

Kvetoucí krokusy na zahrádce

Článek píši, protože jsem sympatizant dostupných novinek ze světa cibulovin. Zbožňuji jejich staré i nové odrůdy.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz