Hlavní obsah
Umění a zábava

Kvetoucí vějířovka nezlomná (Scaevola aemula) dnes ve Zlíně

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní fotografie

„Rostlina byla výborně zvolena, aby pokryla svou zem, což se vskutku děje. Kdysi na zahrádce jsem ji také pěstoval, ale to už bylo dávno.“

Článek

V kamenných truhlících na Jižních Svazích se modrají jezera bohatých květů vějířovky nezlomné. Rostlina byla výborně zvolena, aby pokryla svou zem,  což se vskutku děje. Kdysi na zahrádce jsem ji také pěstoval, ale to už bylo dávno.

Dnes se jen kochám se svým fotoaparátem v chytrém mobilu. Pozoruji místní květenu, jež se v harmonii vyvíjí, neboť je přizpůsobena opravdu horkému létu. Také jsem natočil videogif, neboť mě přilákalo již uvedené modré jezero.

Foto: Václav Kovalčík

Vějířovka nezlomná

Na první pohled je to pro někoho fotografický výcvak, ale pro mě je to foto-plátno, též plátno „videogifu.“ A tak zachovávám své paměti v místní zlínské květeně, což také dělá mnoho lidí na sociálních sítích.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz