Hlavní obsah
Umění a zábava

Moderní počítačová foto-plátna modřence

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

„Světle modrá barva je u tohoto kultivaru modřence zajímavá, neboť připomíná studánku. Vyfotil jsem jej totiž dříve u nás doma na zahradě.“

Článek

Světle modrá barva je u tohoto kultivaru modřence zajímavá, neboť připomíná studánku. Vyfotil jsem jej totiž dříve u nás doma na zahradě.

Foto: Václav Kovalčík

Modřenec 1

Dlouho jsem netušil, jakým výtvarnem putovat v uvedené tematice. Nakonec jsem vytvořil abstraktní podoby, které připomínají složitou cestu subatomárních částic.

Foto: Václav Kovalčík

Modřenec 2

Zároveň připomínají kaskádu z nádherné vodní fontány tam někde ve fantazii mé.

Foto: Václav Kovalčík

Modřenec 3

Duben je též opravdu plodným měsícem, co se týče výtvarného umění u nás doma.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz