Hlavní obsah
Internet a technologie

Portrét gekona (téma a variace): Václav Kovalčík, Zlín

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét gekona (téma)

Dnes jsem si uvařil kávu. Na její hladině se mi objevil portrét gekona, který jsem domaloval v počítačových programech.

Článek

Dnes jsem si uvařil kávu. Na její hladině se mi objevil portrét gekona, který jsem domaloval v počítačových programech.

Nějak se mi v poslední době vyskytnou tito přátelští ještěři, které bych chtěl také někdy v budoucnu doma chovat, ale muselo by pro ně být ještě více prostoru v interiéru.

Zatím se držím uvedeného snu moderní výtvarnou tvorbou. Prožívám tak dnešní báječný večer u nás doma. Zároveň pociťuji, že se dny výrazně zkrátily v měsíci říjnu, ale vždycky se něco zajímavého děje.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét gekona (variace 1)

Výtvarně totiž putuji do exotiky, i když se nacházím v České republice, jež to nemá s klimatem a počasím vůbec snadné. Gekoni přinášejí pocit přátelství a harmonie, jenž je potřeba pro tuhle složitou dobu 21. století.

Je zde větší trocha fantazie a náhody, což k abstrakcím určitě patří. Dalo by se říci, že se jedná o „polo-abstrakce“ s přibližným (konkrétním) námětem.

Gekoni jsou báječní exotičtí tvorové. Chodívám totiž do zverimexů, abych zhlédnul terarijní zvířata, z nichž vyzařuje dobro a přátelství.

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz