Hlavní obsah
Umění a zábava

Srpnový portrét ještěra (téma a variace)

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Václav Kovalčík

Úvodní ilustrace

„Obrazové téma a variace jsou v polo-abstraktním znázornění. Život ještě plyne prázdninovým elánem. Většinou se mi prázdniny daří dle idylky naplnit.“

Článek
Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra téma

Dnes jsem si jen tak na počítači maloval, až mi vznikl obrázek záhadného tvora, jenž se podobá nádhernému ještěrovi v barevném koloritu.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 2

Obrazové téma a variace jsou v polo-abstraktním znázornění. Život ještě plyne prázdninovým elánem. Většinou se mi prázdniny daří dle idylky naplnit.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 3

Někdy jsem měl i horší chvilky. Přesto malování je můj koníček, vlastně přání ocitnout se v ideální zemi a době, která by mi rozuměla.

Foto: Václav Kovalčík

Portrét ještěra 4

Václav Kovalčík, Zlín

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz